سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلامی نفرات مسابقات سراسری قرآن کریم در شیراز

چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در شیراز با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

سید امیر عباس جلالی رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: اسامی نفرات برتر چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم مرحله شهرستان شیراز ویژه خواهران در چهار رشته دعاء خوانی، حفظ ۵ جزء، قرائت ترتیل و قرائت تحقیق اعلام شد.

وی به اعلام اسامی نفرات برتر در هر رشته پرداخت و بیان کرد: در رشته قرائت تحقیق با تعداد ۱۷ نفر شرکت کننده خانم‌ها آسیه دهقان نفر اول، فاطمه محتشمی نفر دوم و فاطمه غفاری رتبه سوم را کسب کرد.

جلالی با اشاره به اینکه مسابقات رشته قرائت ترتیل با تعداد ۵۸ نفر شرکت کننده برگزار شد، افزود: در این مسابقات خانم‌ها زهرا ذریه نفر اول، سکینه مرادی نفر دوم و زهره مطفف موفق به کسب رتبه سوم شدند.

وی در ادامه به اعلام نفرات برتر در رشته حفظ ۵ جزء پرداخت و اشاره کرد: در این مرحله از مسابقات تعداد ۳۷ نفر از متسابقین با یکدیگر به رقابت پرداختند که به ترتیب خانم‌ها الهام استوار، سولماز فرشیدپور و غزال جامعی موفق به کسب رتبه اول تا سوم شدند.

جلالی همچنین با بیان اینکه چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم مرحله شهرستان شیراز در رشته دعاخوانی در روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت با حضور ۲۵ نفر متسابق برگزار شد، افزود: در این مسابقات زهرا فلاح زاده، صغری آرایش و آمنه محسن پور بعنوان نفرات اول تا سوم این مرحله از مسابقات معرفی شدند.

رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس تصریح کرد: تمامی شرکت کنندگان در این مسابقات می‌توانند برای اعلام از نتایج این آزمون به سایت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس به نشانی fars.oghaf.ir www مراجعه کنند.
انتهای پیام/ر

معرفی برگزیدگان چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم

برچسب ها: قرآن ، اوقاف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.