سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقطه بن‌بست ما امید به دشمن است

معاون منابع انسانی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: امید به دشمن بن‌بست ما است و اگر روزی فکر کنیم که دشمن بایستی به ما آرامش و امنیت دهد، آنجا نقطه بن‌بست ما خواهد بود.

حجت‌الاسلام علی تقوی معاون نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها درگفتگو با خبرنگار  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ اظهار کرد: اگر بخواهیم موفق شویم باید لحظه‌ای از هدف غافل نشویم.

وی خاطرنشان کرد: یقینا دانشگاه‌های کشور در انقلابی که اتفاق افتاده یک هدف بسیار والا دارند.

معاون منابع انسانی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با بیان اینکه رسیدن به تمدن اسلامی نیازمند پشتکار و دلسوزی است، افزود: برای اینکه ما به غایت نهایی خود که همان تشکیل تمدن اسلامی است برسیم قریب به ۳۰۰ هزار جوان جان خود را فدا نمودند.

تقوی با تاکید بر اینکه جوانان انقلابی با امکانات اندک دست به موفقیت‌های بزرگی برای کشور زدند، گفت: پشتوانه این نظام خدا و قدرت الهی است.

وی یادآور شد: با همه مشکلات اعم از جنگ تحمیلی و محاصره اقتصادی، اما هیچ‌گاه ذره‌ای از رشد علمی دانشگاه‌های کشور کم نشد.

این مسوول با ابراز اینکه امروز در اقصی نقاط کشور دانشگاه‌ها با اعضای بالای هیئت علمی در حال فعالیت هستند، افزود: این رشد در حوزه دانشگاهی و کسب رتبه‌های برتر دانشجویی علی‌رغم تمام مشکلات اقتصادی، از افتخارات انقلاب اسلامی است.

تقوی تصریح کرد: امید به دشمن بن‌بست ما است و اگر روزی فکر کنیم که دشمنان بایستی به ما آرامش، علم، پیشرفت، تکنولوژی و امنیت دهند آنجا نقطه بن‌بست ما خواهد بود.

معاون منابع انسانی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با بیان اینکه دشمنان، جمهوری اسلامی را نمی‌خواهند، گفت: انرژی هسته‌ای و موشک بهانه دشمن است و لذا اگر دنبال توافق‌نامه با دشمن باشیم بدون شک روزبه‌روز ضعیف‌تر می‌شویم.

وی ضمن تاکید بر اعتماد به نیرو‌های داخلی کشور اظهار داشت: تنها در این صورت است که شاهد پیشرفت و تعالی کشور خواهیم بود.

تقوی بیان داشت: مهم این است که بر محور خدا و دین حرکت کنیم و اگر بر این محور حرکت کردیم دیگر نباید به دنبال نزاع‌های بی‌حاصل، تخریب و تضعیف یکدیگر باشیم.

معاون منابع انسانی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با ابراز اینکه امروز جمهوری اسلامی قدرت منطقه‌ای دارد، خاطرنشان کرد: زمانی که نزدیک به نیمی از کشور عراق و سوریه دست داعش افتاد برخی‌ها ناامیدانه خواهان مذاکرات با داعش بودند، اما بنا به اظهارات خود مقامات اروپایی‌ها تنها ایران بود که یارای شکست داعش را داشت.

وی پیروزی حق بر باطل را وعده الهی دانست و گفت: بایستی با اعتماد و اعتقاد به همین وعده‌های الهی و امیدی که به دانشگاه و دانشگاهیان وجود دارد، در تحقق تشکیل دولت اسلامی گام برداشت.

این مسئول با بیان اینکه امروز دشمنان به دنبال تزریق یاس و ناامیدی به مردم ایران است، تاکید کرد: دشمن احساس می‌کند تنها راهی که برایش مانده سست‌کردن ایرانیان از درون است و لذا دست به تضعیف و تخریب نیرو‌های انقلابی می‌زند که البته نبایستی فریب آن را خورد.

انتهای پیام/م

امید به دشمن نقطه بن‌بست ما است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.