حجت‌الاسلام مهدی قدرتی منش و سیره نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها از نیاز دولت اسلامی به متعد و متخصص، مدیر جهادی و انقلابی خبرداد.

حجت‌الاسلام مهدی قدرتی در گفتگو با خبرنگار خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ منش و سیره نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها هرچه اسلامی‌تر کردن این نهاد عنوان کرد و گفت: این موضوع چندین سال است که در دانشگاه‌های سراسر کشور در حال عملیاتی شدن است.

وی افزود: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها آمده که منشاء خیر در این نهاد شود و البته منشاء خیرشدن بدون یار و بازو نمی‌شود و لذا بازوی نهاد رهبری دانشگاه است.

نیاز دولت اسلامی به متعد و متخصص، مدیر جهادی و انقلابی+تصاویر

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان با بیان اینکه دانشگاه انقلابی و اسلامی اهداف انقلاب را محقق می‌سازد، گفت: دانشگاه‌های لرستان در تشکیل دولت اسلامی بایستی پیش‌قدم شوند.

قدرتی یادآور شد: دولت اسلامی نیاز به متعد و متخصص، مدیر جهادی و انقلابی دارد و امیدواریم تمامی دانشگاه‌های لرستان به این موضوع اهتمام ورزند.

نیاز دولت اسلامی به متعد و متخصص، مدیر جهادی و انقلابی+تصاویر

وی با اشاره به فرمایشی از مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه شیعه، اسلام و جهان اسلام می‌تواند در قله تمدن بشری قرار گیرد، افزود: این مهم با کمک همه فرهیختگان و اندیشمندان جمهوری اسلامی محقق خواهد شد.

انتهای پیام/م

دولت اسلامی نیاز به متعد و متخصص، مدیر جهادی و انقلابی دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.