سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كشف496كيلوگرم مواد مخدر در عمليات مشترك پليس استان های كرمان، مركزی و خراسان

فرمانده انتظامي استان از كشف 368کیلوگرم تریاک و 128كيلوگرم هروئين در عمليات هاي مشترك پليس كرمان، استان مركزی و خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛  سردار رضا بنی اسدی فر‌ فرمانده انتظامي استان کرمان گفت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری اطلاعاتی پلیس خراسان جنوبی از قصد شوم قاچاقچیان جهت عبور يك محموله مواد مخدر از محدوده استان كرمان مطلع شدند.

وی افزود: در همين رابطه ماموران پليس طي عملياتي در محدوده جاده سیرچ با توقيف یکدستگاه خودرو پژو متعلق به قاچاقچيان350کیلوگرم تریاک کشف كردند.

سردار بنی اسدی فر بيان داشت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان در ادامه با همکاری اطلاعاتی پلیس استان مرکزی از دپوي يك محموله مواد مخدر در يك مكان مشخص در محدوده شهر کرمان مطلع شدند.

وی تصريح كرد: ماموران طي عملياتي اين مكان را شناسائي و در بازرسی از آن 128کیلوگرم هروئین و 18کیلوگرم تریاک کشف و در این رابطه 2نفر قاچاقچی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان گفت: استان كرمان با وجود همجواری با مناطق هم مرز با كشورهای نيمه شرقی كشور، هيچگاه حيات خلوت قاچاقچيان نبوده است چراكه پليس در راستاي مبارزه با پديده شوم مواد مخدر با گسترش اشرافيت اطلاعاتي و در سايه تلاش بي وقفه كاركنان بسيار جدي عمل كرده است.


انتهای پیام/س

 

كشف496كيلوگرم مواد مخدر در عمليات مشترك پليس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.