سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قاسمی:

دانشگاه‌ها پیرو مسیر انقلاب باشند/ جایگاه بسیج برای مردم ملموس است

مسئول بسیج دانشگاه‌های کشور گفت: دانشگاه‌ها باید مسیر انقلاب را در پیش بگیرند، زیرا این مجوعه زائیده انقلاب است.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هادی قاسمی مسئول بسیج دانشگاه‌های تهران در تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشگاه صداسیما که امروز در سالن کنفرانس این دانشگاه برگزار شد، نقش بسیج را در هشت سال دفاع مقدس  و در درون دانشگاه ها مهم خواند و گفت: بسیج نهادی است که جایگاه آن برای مردم ملموس و روشن است و نقش آن در دانشگاه‌ها از هر نهاد دیگری باید پررنگ‌تر و تأثیرگذارتر باشد.

وی ادامه داد: سال‌هاست که بسیج، این یادگار بزرگ امام خمینی (ره) در بین مردم حضور دارد و آنچه باعث محبوبیت و ارزش این مجموعه مردم‌نهاد شده، خلوص آن است.

مسئول بسیج دانشگاه های تهران افزود: دانشگاه ها باید مسیر انقلاب را در پیش بگیرند و آن را دنبال کنند.

قاسمی اضافه کرد: ما باید در راستای منویات مقام معظم رهبری گام برداریم و با فعالیت دو چندان در حوزه فرهنگی و معنوی زمینه تحقق رهنمودهای ایشان را در دانشگاه ها فراهم کنیم.

وی بیان کرد: دانشجویان بسیجی باید در کنار تحصیل علم و دانش در حوزه فرهنگی و تربیتی بیشتر فعال باشند و بیش از پیش در برنامه های بسیج مشارکت داشته باشند.

مسئول بسیج دانشگاه‌های تهران  تأکید کرد: انقلاب اسلامی مبتنی بر ارزش‌ها و آرمان‌های امام راحل(ره) و شهدا است و باید با تلاش مضاعف بسیج را یکی از نهادهای فعال در دانشگاه برشمرد که انصافاً تلاش‌های ارزشمندی در زمینه‌های فرهنگی و دینی و عملی انجام شده است.

قاسمی بیان کرد: در مجموع دانشگاه اسلامی باید متناسب با انقلاب باشد زیرا  این مجوعه زائیده انقلاب است.

انتهای پیام/

اظهارات قاسمی در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشگاه صداسیما

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.