سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش برای جذب دانش آموزان در کلاس‌های اوقات فراغت

معاون پرورشی فرهنگی آموزش و پرورش خوزستان گفت: جذب حداکثری دانش آموزان در کلاس‌های اوقات فراغت از برنامه‌های ستاد اوقات فراغت و پایگاه‌های تابستانه در استان است.

مهدی رفیعی دهکردی، معاون پرورشی، فرهنگی آموزش و پرورش خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برنامه های اوقات فراغت دانش آموزی بیان داشت: اولویت پایگاه های اوقات فراغت جذب دانش آموزان مناطق محروم است و فعالیت های صورت گرفته در این پایگاه ها در ساحت های عبادی، اخلاقی و تربیتی است.

وی افزود: فعالیت های پایگاه های اوقات فراغت با محوریت حمایت از کالای ایرانی انجام می شود و برگزاری نمایشگاه و بازارچه های دانش آموزی از برنامه هایی است که در این پایگاه ها اجرا می شود.

رفیعی عنوان کرد:  کانون های فرهنگی تربیتی، کانون های فرهنگی اجتماعی محله، مدارس قرآن، کانون های ورزشی، پژوهشسرا ها و اردوگاه دائمی بخشی  از پایگاه های غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در استان است.

معاون پرورشی، فرهنگی آموزش و پرورش خوزستان  در پایان گفت: دانش آموزان استان در 52 رشته و 241 پایگاه اوقات فراغت می توانند فعالیت کنند و پیش بینی می شود حدود 35 هزار دانش آموز در برنامه های اوقات فراغت آموزش و پرورش استان در تابستان 97 شرکت کنند.

انتهای پیام/م

راه اندازی پایگاه های اوقات فراغت در مناطق محروم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۱:۲۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
شما مدارس رو درست کنید معلمان خوب رو بفرستید برای روستا ها بعد اوقات فراغت بچه هارو پر کنید و البته نوسازی مدارس خیلی مهمه من در مدرسه ای درس میخونم که ۲۵ساله ساخته شده