سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید وزیر ورزش و جوانان از اردوی تیم ملی بوکس

مسعود سلطانی فر به همراه رئیس کمیته ملی المپیک برای بازدید از اردوی تیم ملی بوکس ایران وارد مجموعه آکادمی ملی المپیک شدند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛  مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان و رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک به همراه نصرالله سجادی (سرپرست کاروان اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی) و شاهرخ شهنازی (دبیرکل کمیته ملی المپیک) صبح امروز (دوشنبه) به محل تمرینات تیم ملی بوکس رفتند تا از نزدیک در جریان آمادگی بوکسور‌های کشورمان قرار گیرند.

تمرین مشترک تیم‌های ملی بزرگسالان و جوانان بوکس در مجموعه ورزشی انقلاب در حال پیگیری است. در جریان بازدید سلطانی فر و صالحی امیری، رئیس فدراسیون بوکس گزارشی از وضعیت ملی پوشان بوکس را به آن‌ها ارائه و اظهار امیدواری کرد تیم ملی بوکس با کمک و حمایت‌های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در بازی‌های آسیایی نتایج خوبی کسب کند.

درحالی که حسین سوری میانگین سنی بوکسور‌های تیم ملی را ۲۳ سال اعلام کرده بود، اما اکبر احدی، سرمربی تیم ملی با تصحیح این اظهارات اعلام کرد میانگین سنی نفرات ملی پوش حاضر در اردو ۲۱ سال است.

احدی در گفتگویی خصوصی با سلطانی فر و صالحی امیری انتظاراتش از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک را به آن‌ها ارائه داد.

مهم‌ترین درخواست احدی از مسئولان ورزش کشورمان افزایش تعداد سهمیه‌های بوکس در بازی‌های آسیایی جاکارتا بود که نصرالله سجادی، سرپرست کاروان اعزامی ایران به این رقابت‌ها به احدی گفت: صورت جلسه این موضوع از سوی فدراسیون انجام شده است و اقدام‌های لازم صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

بازدید وزیر ورزش از ادوی تیم ملی بوکس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.