سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پمپئو: آمریکا خواستار ادامه همکاری‌‌ها با اروپا برای دستیابی به توافقی جدید درباره ایران است

وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد واشنگتن علی‌رغم خروج از برجام، خواستار ادامه همکاری با اروپایی‌ها پیرامون توافقی جدید درباره ایران است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری فرانسه، مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا، امروز (یکشنبه) اعلام کرد واشنگتن علی‌رغم خروج از برجام خواستار ادامه همکاری با اروپایی‌ها پیرامون توافقی جدید درباره ایران است.

وزیر امور خارجه آمریکا همچنین در گفتگو با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز، گفت دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور، هنوز تا دستیابی به اهدافش درمورد کره شمالی خیلی فاصله دارد.

پمپئو در آستانه نشست برنامه‌ریزی شده 12 ژوئن (22 خرداد) بین رئیس جمهور آمریکا و رهبر کره شمالی گفت: «ما هنوز به مقطعی نرسیده ایم که بتوانیم اعلام کنیم به آنچه می‌خواستیم رسیدیم. کارهای زیادی باقی مانده است. با توجه به خطرات موجود، با چشمانی کاملا باز اوضاع را زیرنظر داریم؛ اما این امیدواری وجود دارد که کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی، بخواهد تغییری راهبردی ایجاد کند. تغییری راهبردی در هدایت کشور و مردمش و اگر او آماده انجام چنین کاری باشد ترامپ نیز آماده است تا تضمین کند این انتقالی موفقیت آمیز خواهد بود».

انتهای پیام/

اظهارات پمپئو درباره تمایل آمریکا برای دستیابی به توافقی جدید درباره ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.