سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دومین مانور عملیاتی خدمات شهری درزاهدان

دومین مانور عملیاتی خدمات شهری با حضور تیم‌های شهرداری و آتش نشانی امروز از میدان بلوچستان واقع در خیابان بلوچستان زاهدان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، براهویی معاون خدمات امور شهری شهرداری زاهدان در حاشیه این مراسم گفت: ۲۰۰ نفر نیروی انسانی با ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات خدمات شهری شامل ماشین مکانیزه جمع آوری زباله، خاور روباز، تانکر‌های آبیاری و ماشین آلات آتش نشانی در این مانور شرکت دارند.

محمدامیر براهویی افزود: این مانور از میدان بلوچستان آغاز شده و تیم‌ها در ادامه برای پاکسازی فضای شهری به مناطق شیرآباد و قاسم آباد در حاشیه شهر می‌روند.

وی تصریح کرد: شیرآباد و قاسم آباد به ۱۰ محله تقسیم شده و قرار است تیم‌های شرکت کننده تا ساعت ۱۹ امروز در یک حرکت جهادی با ماشین آلات خدمات شهری این مناطق را پاکسازی کنند.

معاون خدمات امور شهری شهرداری زاهدان گفت: همزمان با این مانور آموزش شهروندان در رابطه با مدیریت پسماند در حال انجام است.

وی افزود: نخستین مانور عملیاتی خدمات شهری زاهدان سال گذشته برگزار شد.

شهرستان زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان با سه بخش مرکزی، نصرت آباد و کورین در جنوب شرق کشور و در فاصله ۱۶۰۰ کیلومتری تهران واقع شده است.

انتهای پیام/ع

 مانور عملیاتی خدمات شهری درزاهدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.