سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون فرهنگی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری:

دکتر عبدالهی علم و عمل را در حوزه جامعه شناسی تلفیق کرد

معاون فرهنگی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: زنده یاد دکتر محمد عبدالهی توانست علم و عمل را در حوزه جامعه شناسی تلفیق کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; غلامرضا غفاری در مراسم گرامیداشت دکتر محمد عبدالهی در دانشگاه ایلام اعلام کرد: روحیه خستگی ناپذیر دکتر عبدالهی در طول سالیان متمادی فعالیت برای جوانان باید به عنوان یک الگو شناخته شود.

وی اضافه کرد: زنده یاد عبدالهی همواره دغدغه رفع مشکلات اجتماعی و نابسامانی های داشت و در این مسیر نیز تنها به حوزه تئوری و ارائه نظریه اکتفا نکرد بلکه خود نیز در عمل تلاش کرد آنها را اجرایی کند.

معاون وزیر علوم گفت: بسیاری از آراء و نرات آن مرحوم نیز توانست راهگشای مسئولان برای برون رفت از مشکلات و معضلات اجتماعی بویژه در حوزه جامعه شناسی باشد.

غفاری اضافه کرد: به جرات می توان گفت دکتر عبدالهی علم و عمل را به یکدیگر آمیخته بود و امروز شاگردان ایشان باید تلاش کنند راه ایشان را ادامه دهند.

وی اظهار داشت: یکی از دستاوردهای مهم دکتر عبدالهی تاسیس انجمن جامعه شناسی ایران است که در میان سایر انجمن های کشور در حوزه نظری و علوم انسانی جایگاه ممتازی داشت.

 

انتهای پیام/اس

 

گرامیداشت زنده یاد دکتر عبدالهی در دانشگاه ایلام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.