سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حدادی: نسل طلایی بسکتبال رو به پایان است

سنتر تیم ملی بسکتبال گفت: مسئولان باید استعدادیابی انجام دهند، چرا که نسل فعلی بسکتبال رو به پایان است و باید یک پوست اندازی انجام شود.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، حامد حدادی سنتر تیم ملی بسکتبال کشورمان در حاشیه تمرین تیم ملی بسکتبال اظهار کرد: جلسه سومی است که همراه با تیم ملی بسکتبال تمرین می‌کنم. همه چیز خوب است و هیچ کمبودی از این بابت احساس نمی‌شود. حتی زمانی هم که تمرینات تیم تعطیل بود برخی بازیکنان اختیاری تمرین می‌کردند. سعی می‌کنم هفته آینده خودم را به سطح آیده ال برسانم. امیدوارم ظرف 5 - 6 روز آینده بدنم از حالت نرمال خارج شود و همراه با سایر نفرات تمرین کنم.

ملی‌پوش بسکتبال کشورمان درمورد اینکه چقدر تاکنون وعده‌های رامین طباطبایی در فدراسیون بسکتبال محقق شده است، بیان کرد:باید به مدیریت جدید وقت بدهیم تا بتوانند برنامه‌هایی را که مد نظر دارد پیش ببرد.مسئولان باید استعدادیابی را انجام دهند، چرا که نسل فعلی بسکتبال رو به پایان است و باید یک پوست اندازی انجام شود. جوانانی که به تیم ملی آمده اند بسیار سختکوش هستند البته باید بیشتر تلاش کنند. امیدوارم بتوانند در آینده به پیشرفت بسکتبال کمک کنند.

او درباره اینکه برای چه مسابقاتی آماده می‌شوید، گفت:تمرینات مان را برای دیدار مقابل تیم‌های قزاقستان و قطر در مرحله انتخابی جام جهانی پیگیری می‌کنیم.

ستاره بسکتبال ایران درباره شرایط تیم ملی گفت: با توجه به اینکه لیگ خیلی زود تمام شد به همین دلیل استراحت بازیکنان تیم ملی زیاد شد. البته هر چند که مربیان سعی کردند با برگزاری تمرینات اختیاری شرایط را بهتر کنند. هنوز وقت زیاد است و با توجه به اینکه نزدیک به 10 تا  پانزده سال است که در کنار یکدیگر تمرین می‌کنیم به خوبی با هم هماهنگ هستیم. مطمئنا اگر مقداری تمرینات بیشتری انجام دهیم و در کنار آن چند بازی با خودمان هم انجام دهیم قطعا هماهنگی بین بازیکنان بیشتر خواهد شد.

او درباره ارزیابی اش از شرایط فعلی بسکتبال ایران با سال های گذشته توضیح داد: زمانی که در ورزش پولی در بساط نباشد مطمئنا شرایط جالب توجه نخواهد بود. چند سال است که مشکل حامی مالی داریم. از طرف دیگر نیاز به بازی‌های تدارکاتی بیشتر داریم تا بتوانیم با تیم‌های خوب اروپایی بازی کنیم. مسئولان باید از چند تیم با کیفیت اروپایی یا آسیایی دعوت کنند تا برای برگزاری دیدار دوستانه با ما به ایران بیایند. با اینکه هنوز کار برای پیشرفت داریم، اما سعی می‌کنیم تا دوباره خاطرات خوب گذشته بسکتبال را در مسابقات تداعی کنیم.

حدادی در پایان درباره اینکه چقدر صعود به جام جهانی را داریم، اظهار کرد:در مرحله دوم چند بازی سخت پیش روی ما است که امیدوارم نتایج خوبی را کسب کنیم. در مجموع بعید می‌دانم که نتوانیم راهی جام جهانی شویم.

انتهای پیام/

اظهارات حدادی در حاشیه تمرین تیم ملی بسکتبال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.