سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولید 3 نوع سم جدید با استانداردهای جهانی در سمنان

سه نمونه سم جدید با تلاش متخصصان داخلی در شرکت تولید سموم شیمیایی سمنان تولید و عرضه انبوه آن در بازار مصرف آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محسن بیگدلی مدیر عامل شرکت فرآوری شیمیایی هِف سمنان گفت: سم " فلومترین " (flumethrin ) در بخش دامی ، سم "هفلامبدا " ( heflabbada) در بخش کشاورزی و سم " لامبدا سی هالوترین دبیلو پی " (Lambadacyhalothrin w p) در بخش خانگی با برخورداری از بالاترین استانداردهای جهانی زیر نظر واحد آرندی این مجموعه به خط تولید و توزیع رسید.

وی  با بیان اینکه مبارزه با کَنِه بعنوان یکی از عوامل کاهش شدید محصولات پروتئینی و لبنی برای دامداران اهمیت ویژه ای دارد افزود: تولید انحصاری سم فلومترین در این واحد صنعتی علاوه بر به روز رسانی فرمولاسیون ، در دسترسی به موقع و استفاده موثر در بازه زمانی خاص بسیاری از مشکلات دامداران استان سمنان و استانهای عشایری هم جوار را برطرف کرده است.

به گفته بیگدلی ، به منظور مبارزه کامل با افت سِن گندم ، سم کشاورزی هف لامبدا با فرمولاسیون انحصاری این شرکت با روش سوسپانسیون و حلّال غیر آلی آب یکی از جدیدترین الگوهای سم سازی دنیا را بومی سازی کرده است و هم اکنون با همین نام تجاری ایرانی در بازار عرضه می شود.

مدیر عامل این شرکت تولیدی ورود به عرصه ساخت سم های مبارزه با حشرات خانگی را یادآور شد و اضافه کرد: " لامبدا سی هالوترین دبیلو پی " نیز با بهره گیری از دانش فنی جوانان دانشگاهی در رده حشره کش های پرتقاضا بازار داخلی و حتی صاداراتی ما قرار گرفته است.

بیگدلی در خصوص اولویت های تولیدات این شرکت در سال جدید گفت : مذاکراتی با کشورهای صاحب فناوری در خصوص اعزام و آموزش نیروهای انسانی این شرکت صورت گرفته است که تا یک سال آینده خط تولید کودهای ریز مُغَزی و بیولوژیک نیز با بومی سازی کامل، در این واحد راه اندازی شود.

انتهای پیام / گ

مبارزه با کَنِه بعنوان یکی از عوامل کاهش شدید محصولات پروتئینی و لبنی برای دامداران است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.