سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت الاسلام کلانتری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

شئونات اسلامی باید در دانشگاه آزاد رعایت شود/ برخورد قاطع با هنجارشکنان

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد گفت: با دانشجویانی که بخواهند با بی‌حجابی فضای دانشگاه را مخدوش کنند، برخورد می‌شود.

حجت الاسلام ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه شئونات اسلامی باید در دانشگاه‌های آزاد رعایت شود، افزود: نباید کاری برخلاف فضای علمی و دانشجویی صورت گیرد.

وی تصریح کرد: متاسفانه بی‌توجهی به حجاب در دوره‌های مدیریتی گذشته و سهل انگاری مسئولان در این مورد مهم، باعث کم‌رنگ شدن مسئله حجاب در دانشگاه آزاد شده است.

 معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد، عنوان کرد: در دوره‌های مدیریتی قبل با ارسال بخش‌نامه‌ای به حراست دانشگاه‌‌های آزاد، مسئولان از تذکر دادن به دانشجویان در خصوص رعایت حجاب منع شده بودند.

دانشگاه آزاد باید دوباره اسلامی شود

کلانتری با بیان اینکه در دوره مدیریتی جدید فعالیت‌هایی صورت می‌گیرد که دانشگاه آزاد به دانشگاه اسلامی باز گردد، افزود: برای ترویج حجاب در دانشگاه آزاد باید کارهای فرهنگی زیادی انجام شود که برگزاری جلسات آموزشی و کارگاه‌های حجاب و عفاف از جمله آنهاست.

وی گفت: حراست دانشگاه باید با منطق و برخورد صحیح در مورد رعایت حجاب به دانشجویان تذکر دهد، اما با افرادی که قانع نمی‌شوند و می‌خواهند با پوشش نامناسب خود فضای دانشگاه را مخدوش و هنجار شکنی کنند، باید با آن‌ها برخورد شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.