سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای دستیابی به توسعه نیازی به اروپا و آمریکا نداریم

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر گفت: برای دستیابی به توسعه و پیشرفت کشور نیازی به اروپا و آمریکا نداریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ، حجت الاسلام یوسف جمالی صبح شنبه در نشست با طلاب اظهار داشت: در قرآن کریم هدایت برای کسانی قرار داده شده که سعی، تلاش و دارای برنامه و طرح باشند، این حرکت خطوط قرمزی هم دارد که یکی از آن‌ها عدم تکیه به ظالمین است یعنی رشد مادی و دنیوی با تکیه به ظالمین مردود است.

وی تأکید کرد: ما شاهدیم عده‌ای به دنبال این هستند که فهم استکبار ستیزی و ظلم ستیزی را کمرنگ کنند و خط قرمز قرآن کریم در مناسبات را رعایت نکنند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر خاطرنشان کرد: اگر امروز تفکر بسیجی و انقلابی سیبل دشمنان ماست، چون ماهیت این تفکر انقلابی بودن، پیرو رهبری بودن و ظلم ستیزی است.

حجت الاسلام جمالی بیان کرد: ما نتیجه اعتماد به برجام را دادیم، همانطور که مقام معظم رهبری تذکر داد که آمریکا قابل اعتماد نیست و تنها تجربه گرانسنگ برای ملت باقی می‌ماند، مسلما اعتماد به اروپا هم نتیجه‌ای غیر اعتماد به آمریکا را نخواهد داشت.

وی افزود: از کشور‌های اروپایی که با یک اشاره آمریکا به کشور مستقل سوریه حمله کردند، چه توقعی از آن‌ها می‌شود داشت و تنها راه تکیه بر داشته‌های داخلی و نیرو‌های جوان است.

جمالی خاطرنشان کرد: در سال‌های دفاع مقدس هم در حال جنگ بودیم و هم تحریم و کشور هنوز به قوام امروز نرسیده بود، اما سرپا ایستادیم.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر اضافه کرد: هنوز هم برای جبران سال‌هایی که حل مشکلات کشور را به برجام گره می‌زدیم وجود دارد، چه با برجام و چه بدون برجام می‌توانیم با تکیه به خدای متعال و استعداد‌های جوانان این مرز و بوم از تمام مشکلات کشور عبور کنیم و به آمریکا و اروپا نیازی نداریم.

انتهای پیام/م

توسعه و پیشرفت کشور نیازی به اروپا و آمریکا ندارد

برچسب ها: آمریکا ، قرآن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.