سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت حفظ اتحاد و همدلی ملت ایران در برابر دشمنی های آمریکای عهد شکن

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به حفظ اتحاد و همدلی ملت ایران در برابر دشمنی های آمریکای عهد شکن تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، حجت الاسلام والمسلمین خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به این که با اجرای برجام ذره ای سود از طرف آمریکا برای ایران نیامده است، گفت: خروج ترامپ از برجام همه کشورها را علیه این کشور متحد کرد.
وی افزود: آمریکا بداند مسئله دفاعی قابل مذاکره نیست و نخواهد بود.
خطیب نماز جمعه زنجان با اشاره به این که دشمنی آمریکا با نظام و ملت ایران ریشه تاریخی دارد اظهار کرد : آمریکا هیچ گاه دولت قابل اعتمادی نبوده و همواره برای ضربه زدن به اقتدار و عزت ایران و ایرانی تلاش کرده است.
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی گفت : ایران به دلیل حسن نیت پای مذاکره نشست، و با وجود و یا عدم وجود برجام دنیا به آخر نرسیده است چرا که از سوی آمریکا در این برجام ذره ای سود و منفعت برای کشور نرسید.
وی به حفظ انسجام و همدلی بین ملت غیور و ولایی ایران تاکید کرد و افزود : تنها راه مقابله با ترفندها و دشمنی‌ها آمریکا اتحاد و انسجام ملی در سایه تبعیت از فرامین ولایت فقیه است و همچنین تنها راه مقابله با آن اتحاد درونی در برابر این دشمن است تا در قالب این موضوع عزم ملی ملت ایران برای نشان دادن اقتدار جمهوری اسلامی بیان شود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان خاطر نشان کرد : آمریکا و رژیم صهیونیستی و عربستان 3 متحد شوم هستند و هدف آمریکا از مذاکرات برجام ایمن کردن رژیم صهیونیستی بود و اختلاف آمریکا و ایران اختلاف بین باطل و حق است و امکان سازش بین این دو وجود ندارد.
به گفته حجت الاسلام والمسلمین خاتمی قصد ایران با مذاکره با آمریکا تنها برای روشن شدن دو موضوع بوده است که یکی از آنها نشان دادن حسن نیت ولایت و دیگری روشن کردن چهره خبیث آمریکا غیر قابل اعتماد بودن این دشمن دیرینه ی ایران است، بوده است.
وی همچنین با اشاره به آغاز ماه مبارک رمضان گفت: تقوا، بزرگ‌ترین دستاورد ماه مبارک رمضان است که خدای متعال نوید آن را داده است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای دعا کردن و آشتی با خداوند و استغفار است، گفت: هر چقدر اعمال انسان جامع و کامل باشد موجب رسیدن به سعادت می‌شود و باید از فرصت ماه مبارک رمضان برای خودسازی استفاده شود.


انتهای پیام /ک


خطبه های نماز جمعه استان زنجان

برچسب ها: نماز جمعه ، برجام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.