سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز در کرمان

به مناسبت اعیاد شعبانیه، مسابقات تنیس روی میز باحضور 63 شرکت کننده در رده ی آزاد، در محل پارک نشاط کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی مرادی، معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان در این مراسم به اهمیت موضوع ورزش همگانی پرداخت و گفت: اهمیت ورزش همگانی از این جهت است که ورزش قهرمانی از دل ورزش همگانی بلند می شود.

وی افزود: بر همین اساس، همواره سیاست های وزارت ورزش و اداره کل ورزش و جوانان استان، در بحث ارتقای ورزش همگانی مدنظر بوده است.

مرادی تصریح کرد: بدین منظور اداره کل ورزش و جوانان، کمیته همگانی را در هیئت های ورزشی فعال کرد که وظیفه ی این کمیته ترویج و گسترش ورزش همگانی و ارتقای سطح آن در پارک ها، محلات و شهرک هاست.

وی با اعلام اینکه ما شهر سالم و پرنشاطی نخواهیم داشت مگر اینکه مردمانی سالم و پرنشاط داشته باشیم، یادآور شد: برای داشتن مردمانی پرنشاط باید ابتدا فعالیت های فرهنگی و هنری در سطح شهر به صورت مستمر و فعال ادامه داشته باشد و سپس به فعالیت های ورزش های همگانی  توجه شود.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: امروز شاهد برگزاری مسابقات تنیس روی میز آقایان در پارک نشاط بودیم که این مسابقات با همکاری شهرداری و زیر نظر هیئت تنیس روی میز و کمیته همگانی مسابقات برگزار شد و حدود 63 نفر در این مسابقات حضور پیدا کردند.

مرادی افزود: در پایان این رقابت ها، در بخش پیشکسوتان، به ترتیب آقایان یوسفی، سالاری و خراسانی عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

وی تصریح کرد: در بخش جوانان نیز احمد محمدی اول شد و احمد میرحسینی و هاشمی مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/ب

پایان مسابقات تنیس روی میز در کرمان

 

 

 

برچسب ها: اخبار ورزشی ، تنیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.