سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امیرزاده در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

امیدواریم حضور رهبر انقلاب در نمایشگاه، دست آوردهای خوبی برای حوزه نشر داشته باشد

سخنگوی سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت:امیدواریم حضور مقام معظم رهبری پس از یک وقفه سه ساله در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، دست آوردهای خوبی را برای نمایشگاه و حوزه نشر داشته باشد.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  همایون امیرزاده سخنگوی سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در جمع خبرنگاران در خصوص حضور مقام معظم رهبری در نمایشگاه کتاب تهران گفت:امیدواریم حضور مقام معظم رهبری پس از یک وقفه سه ساله در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، دست آوردهای خوبی را برای نمایشگاه و حوزه نشر داشته باشد.

وی افزود:این که عالی ترین مقام کشور توجه ویژه‌ای به کتاب و کتابخوانی علی الخصوص نمایشگاه کتاب دارد نشانه دغدغه های اصولی ایشان در حوزه نشر است.

امیرزاده گفت:ایشان از ناشران عمومی تازه ترین تولیدات حوزه نشر بی واسطه بازدید کردند.

سخنگوی سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران افزود: برنامه دیدار رهبری از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در ساعات آخر شب گذشته قطعی شد از این رو و تا آنجا که فرصت بود اطلاع رسانی شد.

وی با بیان اینکه ساعت بازدید قبل شروع فعالیت نمایشگاه کتاب بود تعدادی از غرفه‌ها در راهرو‌های ۲۹،۳۰ و ۳۱ بازدید شدند، ادامه داد: موضوعات مهم در حوزه نشر و کتابخوانی توسط مقام معظم رهبری تبیین شد.

امیرزاده باتاکید بر اینکه علاقه مندی ایشان در حوزه کتاب و کتابخوانی و رصد و دیده بانی درست مقام معظم رهبری توانسته مسائل مختلف حوزه نشر را تبیین کند، ادامه داد:حضور رهبری در نمایشگاه کتاب باعث ایجاد روحیه مضاعف دست اندرکاران نمایشگاه کتاب و ناشران بود. این حضور را به عنوان یک پایان خوب برای نمایشگاه کتاب تهران قلمداد می‌کنیم.

انتهای پیام/

بازدید مقام معظم رهبری از نمایشگاه کتاب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.