سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سریال مصدومیت بازیکنان در استقلال ادامه دارد

تیم فوتبال استقلال از ابتدای فصل با یک معضل بزرگ دست و پنجه نرم کرده و آن هم مصدومیت بازیکنان کلیدی اش است.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم فوتبال استقلال تهران از ابتدای فصل با یک معضل بزرگ دست و پنجه نرم کرده و آن هم مصدومیت بازیکنان کلیدی در مهم‌ترین بازی‌ها است.

علیرضا منصوریان و وینفرد شفر در طول فصل بار‌ها با این مشکل مواجه شدند، اما برخلاف منصوریان، پیرمرد آلمانی با استفاده از تدابیر مختلف اجازه نداد غیبت چهره‌های کلیدی ضربه بزرگی به تیمش بزند.

برخی بازیکنان آبی‌ پوشان پایتخت بار‌ها دچار آسیب دیدگی‌هایی شدند و این امر اجازه نداد استقلال بتواند از آن‌ها به شکل مطلوبی استفاده کند. بازیکنانی مانند امید ابراهیمی، محسن کریمی، میلاد زکی پور، داریوش شجاعیان، بهنام برزای، فرشید اسماعیلی، لئوناردو پادوانی، مهدی قائدی، پژمان منتظری، مجید حسینی و مامه تیام از چهره‌هایی هستند که بار‌ها دچار آسیب دیدگی شدند تا سرمربیان استقلال بار‌ها مجبور به ایجاد تغییرات تاکتیکی شوند.

ابتدای فصل پنج بازیکن مصدوم در ترکیب استقلال حضور داشتند و علیرضا منصوریان روی استفاده از بازیکنانی مانند امید ابراهیمی، محسن کریمی، فرشید اسماعیلی، فرشید باقری و میلاد زکی پور چشم پوشی کرد، اما پس از حضور وینفرد شفر هم تغییر خاصی در تعداد بازیکنان آسیب دیده آبی‌ها ایجاد نشد و تنها نام نفرات این فهرست تغییر کرد.

استقلال درحالی پس از بازی با ذوب آهن فصل را به اتمام می‌رساند که 6 بازیکن همچنان در فهرست نفرات آسیب دیده قرار دارند و دست کم ۳ نفر از آن‌ها وضعیت نامشخصی دارند.

امید ابراهیمی، مامه تیام، لئوناردو پادوانی، محسن کریمی، داریوش شجاعیان و مهدی قائدی بازیکنان آسیب دیده استقلال هستند که از میان آن‌ها شرایط پادوانی، شجاعیان و کریمی به دلیل آسیب دیدگی‌های شدید نامعلوم است.

 آخرین وضعیت بازیکنان آسیب دیده استقلال:

امید ابراهیمی

  • هافبک دفاعی‌ای که وینفرد شفر از او به عنوان ژنرال استقلال یاد می‌کند در بازی رفت مقابل ذوب آهن دچار ترک خوردگی از ناحیه استخوان پا شد و به همین دلیل بازی برگشت مقابل این تیم را از دست داد. ابراهیمی این روز‌ها در ساختمان پک مشغول مداوا است و کارلوس کی روش از پزشکان تیم ملی درخواست کرده با دقت و وسواس زیادی پیگیر مراحل درمان امید باشند چراکه به هیچ وجه نمی‌خواهد پس از سعید عزت اللهی که به دلیل محرومیت نمی‌تواند مقابل مراکش به میدان برود دومین مهره تاثیرگذار تیمش در پست هافبک دفاعی را هم از دست بدهد.

مامه بابا تیام

  • این مهاجم سنگالی که گل قهرمانی تیمش در فینال جام حذفی برابر خونه به خونه را به ثمر رساند به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه زانو نتوانست استقلال را در بازی رفت مقابل ذوب آهن همراهی کند و به احتمال فراوان‌ بازی برگشت برابر شاگردان امیر قلعه نویی را هم از دست می‌دهد.

داریوش شجاعیان

  • بدترین اتفاق ممکن برای وینفرد شفر در بازی با ذوب آهن جدا از شکست برابر این تیم، پارگی رباط صلیبی داریوش شجاعیان بود که سبب شد این بازیکن دست کم تا نیم فصل دوم لیگ هجدهم فرصت همراهی استقلال را از دست بدهد. با این شرایط شجاعیان که امید داشت از سوی کارلوس کی روش در آخرین مراحل اردوی تیم ملی پیش از جام جهانی ارزیابی شود کورسوی امیدش را هم از دست داد.

محسن کریمی

  • مهاجم تیم فوتبال استقلال اولین بازیکنى بود که با آغاز لیگ برتر، خود را به دلیل مصدومیت از ناحیه کتف به تیغ جراحان سپرد و به همین دلیل نتوانست در بازى هاى نیم فصل براى آبى پوشان به میدان برود. در نهایت نام کریمى در نیم فصل دوم لیگ جارى به لیست استقلال اضافه شد و این بازیکن با حضور وینفرد شفر توانست بازى هاى خوبى را به نمایش بگذارد، اما او این بار از ناحیه زانو جراحى شد و بدون شک کریمى حدود ۵ الی ۶ ماه باید از زمین فوتبال دور باشد.

مهدی قائدی

  • قائدی در هشتم بهمن سال جارى در تصادف از ناحیه شکم مصدوم شد و در بیمارستان بوشهر زیر تیغ جراحان رفت. این بازیکن جوان که در پست مهاجم بازى مى کند به همین دلیل نتوانست تیمش را تا پایان فصل همراهى کنداما به نظر می‌رسد از ابتدای لیگ هجدهم مشکلی برای بازی در استقلال ندارد.

لئوناردو پادوانی

  • پادوانى به دلیل مصدومیت شدید در دیدار مقابل فولادخوزستان و پس از برخورد با هم تیمى اش زیر تیغ جراحان رفت. این بازیکن با حضور در بیمارستان اهواز تحت عمل جراحى از ناحیه مهره گردن قرار گرفت و عمل جراحى این بازیکن نسبت به دیگر آبى پوشان حساس‌تر بود.
  • مدافع برزیلی آبی‌ها اکنون دوران نقاهت ناشی از آن آسیب دیدگی وحشتناک را پشت سر می‌گذارد، اما به احتمال فرلوان نمی‌تواند دیگر به میدان برود.

انتهای پیام/

آخرین وضعیت بازیکنان مصدوم استقلال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
رضا
۱۸:۳۷ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
مگه داریوش شجاعیان بازم مصدوم شد.؟وای وای وای
فکر کنم چشمش میزن