سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ویزیت رایگان بیش از ۱۵ هزار نفر در بیمارستان صحرایی چابهار

مدیر شبکه بهداشت و درمان چابهار گفت: تاکنون ۱۵ هزار و ۶۳۱ نفر توسط پزشکان مستقر در بیمارستان صحرایی سپاه در روستای عورکی این شهرستان ویزیت رایگان شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، ابراهیم جنگی زهی مدیر شبکه بهداشت و درمان چابهار  اظهار داشت: بیمارستان صحرایی سپاه از ۱۸ اردیبهشت افتتاح شده و تا ۲۱ اردیبهشت خدمات بهداشتی درمانی رایگان به بیماران ارایه می‌کند.

جنگی زهی بیان کرد: کادر درمانی مستقر در بیمارستان صحرایی شهید مولوی مصطفی جنگی زهی با همت بسیج جامعه پزشکی سیستان و بلوچستان به مدت چهار روز در روستای عورکی چابهار خدمات رایگان بهداشتی درمانی به بیماران ارایه می‌دهند.

وی افزود: در این بیمارستان بخش‌های اتاق عمل، بستری، آزمایشگاه، داروخانه، بیهوشی، رادیولوژی، ارتوپدی، دندانپزشکی، جراحی عمومی، چشم، سونوگرافی، اورژانس اطفال و داخلی، کلینیک‌های تخصصی و عمومی به طور رایگان فعال هستند.

وی ادامه داد: ۵۶ پزشک متخصص و عمومی در چهل و نهمین بیمارستان صحرایی سپاه در حوزه شهرستان چابهار حضور دارند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان چابهار تصریح کرد: در این بیمارستان صحرایی ۱۳۷ نفر کادر بهداشتی و درمانی و نیرو‌های پشتیبانی خدمات ارائه می‌دهند.

جنگی زهی با بیان اینکه ۱۳۱ عمل جراحی کوچک و بزرگ تاکنون در این بیمارستان انجام شده است، خاطرنشان کرد: به دلیل عمق بالای محرومیت در حوزه امکانات بهداشتی در روستا‌های دشتیاری، پلان و بخش مرکزی چابهار با راه اندازی این بیمارستان رضایتمندی خوبی را از مردم شاهد هستیم.

وی ادامه داد: بیماران مشکل دار و نیازمند به اعزام به وسیله آمبولانس‌های مستقر به بیمارستان امام علی (ع) چابهار منتقل می‌شوند.

انتهای پیام/ع

ویزیت رایگان در چابهار

برچسب ها: علوم پزشکی ، سپاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.