سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاج:می خواهیم "یوز" را به لباس تیم ملی بازگردانیم

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال درباره پیراهن تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در مراسم رونمایی از پیراهن تیم‌ملی فوتبال گفت:تلاش می‌کنیم تا از تولیدات ملی حمایت می‌کنیم.

وی تصریح کرد: قرارداد فدراسیون فوتبال با حامی لباس تیم‌ملی ۴ ساله است.تمام رده‌های تیم ملی و بانوان از لباس ایرانی استفاده می‌کنند.برای لباس‌های تیم ملی فراخوان دادیم و در پایان این شرکت انتخاب شد.

تاج خاطرنشان کرد: برای توافق با حامی تیم ملی بیشتر از ۴ ماه زمان گذاشتیم.قراردادمان با این شرکت، رایگان و قرار است تیم‌های ملی با لباس یکنواخت در مسابقات شرکت کنند.برخی از تیم‌های ملی با لباس یکنواخت در مسابقات شرکت نمی‌کردند که از الان تا آینده با لباس یکنواخت شرکت می‌کنیم.

تاج  در ادامه گفت: قرار بود با آدیداس قرارداد اسپانسرینگ امضا کنیم، اما به دلیل حمایت از تولید ملی قرارداد اسپانسرینگ نبستیم.به دلیل اینکه فیفا، پیراهن تیم ملی را تایید کرد، نمی‌توانستیم آن را تغییر دهیم.درحال تلاش هستیم تا یوز ایرانی را به پیراهن تیم‌ملی بازگردانیم

وی اظهار کرد: قرارداد خوبی با حامی تیم‌ملی امضا کردیم‌.نمی‌دانم فدراسیون فوتبال چه قدر پول کت و شلوار داده است.درحال حاضر برای قرارداد با فدراسیون‌های ورزشی دیگر برنامه‌ای نداریم.

انتهای پیام/

اظهارات تاج درباره لباس تیم ملی فوتبال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.