مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: از تمرین با چهار بازیکن خوشحال یا ناراحت نیستیم، اما این وضعیت بهتر از تمرین نکردن است.

اوسیانو: تمرین با چهار بازیکن بهتر از تمرین نکردن است/ برای اجرای برنامه هایمان ضمانت گرفته بودیمبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اوسیانو داکروز مربی تیم ملی فوتبال ایران درباره آغاز تمرینات تیم ملی با حضور تنها ۴ بازیکن گفت: این شرایط خوشحال کننده نیست. نه خوشحالیم، نه ناراحت و تنها کارمان را انجام می‌دهیم. زمانی که تمام باشگاه ها، مربیان لیگ برتری و هواداران آن‌ها از وضعیت فعلی خوشحالند، چرا باید ناراحت باشیم؟ در این وضعیت بدون مشکل کارمان را ادامه می‌دهیم.

او ادامه داد: چهار بازیکن در اختیار داشته باشیم بهتر از این است که سه بازیکن داشته باشیم و اگر سه بازیکن با ما باشند بهتر از این است که تنها ۲ بازیکن در تمرین باشند. حتی ۲ بازیکن بهتر از یک بازیکن است و یک بازیکن هم بهتر از این است که تمرین نکنیم. زمانی که متوجه شدیم بیشتر بازیکنان را در اختیار نداریم، می‌خواستیم نوع دیگری از برنامه هایمان را اجرا کنیم و مهدی تاج هم گفت: با همین تعداد بازیکن تمرینات را انجام دهید.

داکروز درباره اینکه آیا نمی‌توانستیم مانند تیم ملی عربستان و باشگاه الاهلی به تعاملی برسیم که طبق آن نیمی از بازیکنان تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا در تمرین تیم ملی شرکت کنند، گفت:بدون شک می‌توانستیم با تعامل به این ایده فوق العاده برسیم. جام جهانی هر چهار سال یک بار اتفاق می‌افتد و هر سال تکرار نمی‌شود. در جام جهانی بزرگی تیم‌ها مانند بزرگی نام ایران مطرح می‌شود. همه تیم‌ها برای یک راه و هدف یعنی کشورشان می‌جنگند.

او ادامه داد: نخستین باری است که ایران ۲ دوره متوالی به جام جهانی صعود می‌کند. اگر کشوری ۲ بار به جام جهانی صعود کند، دست کم یک بار اولویت را به تیم ملی می‌دهند. سایر کشور‌ها به تعامل رسیده‌اند و این امر می‌توانست برای ما هم خوب باشد.

مربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران درباره اینکه با توجه به مشخص بودن برنامه‌ها از ابتدای فصل آیا سازمان لیگ مقصر وضعیت فعلی است یا خیر، گفت: این امر حقیقت ندارد که از ابتدای فصل برنامه مشخص بود و چنین حرفی صحیح نیست. ایران دومین تیمی بود که به جام جهانی صعود کرد.

حتی پیش از قطعی شدن صعودمان برنامه‌های تیم ملی تا جام جهانی را ارائه کرده و پیش‌بینی کرده بودیم که در صورتی که تیم اول و دوم صعود نکنیم و به پلی‌آف برویم، چه راهی داریم. این برنامه از طرف سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال تعیین و تدوین شد و برای اجرای آن هم ضمانت داده شد.

انتهای پیام/

اظهارات مربی تیم ملی بعداز تمرین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
خسته نباشید به شما آقای داکروز و همکارتون سر مربی عزیز آقای کی روش ای کاش باشگاه ها بخاطر منافع ملی بازیکنان مدنظر تیم ملی در اختیار می دادند حتی اگه باعث حذف استقلال و پرسپولیس از جام باشگاه های آسیا می شد این همه سال باشگاه های ایران تو جام باشگاه های آسیا درجا زدن این بار هم هیچ کدوم قهرمان که هیچ حتی نایب قهرمان هم نمی شوند بازی خوب و زیبا تیم ملی در جام جهانی خیلی لذت بخشتر از تورنمت های آسیایی چه درسطح باشگاهی و ملی هستش
آخرین اخبار