سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

غلامرضا کاتب مطرح کرد:

استفاده از توان داخلی گامی مؤثر در راستای رونق تولید

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت:اشتغال مهم‌ترین دغدغه ما در کشور است و باید در این راستا با استفاده از توان داخلی گامی مؤثر در راستای رونق تولید برداریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، غلامرضا کاتب نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت:بر اساس آخرین مصوبه مجلس شورای اسلامی بالغ‌بر 300 میلیارد تومان از محل اعتبارات 1.5 میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای اشتغال‌زایی در مناطق روستایی پرداخت‌شده است.

وی در ادامه افزود: نگاه ما این است که این تسهیلات به اقشاری داده شود که گامی مؤثر در راستای اشتغال‌زایی در کشور برمی‌دارند اعطا شود.کمیته امداد و بهزیستی دو نهاد مردمی هستند که نظارت ویژه‌ای بر اشتغال کشور دارند و در توافقاتی با دولت و مجلس بخش عمده‌ای از این تسهیلات در اختیار کمیته امداد و بهزیستی قرار می‌گیرد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورا اسلامی با بیان اینکه کمیته امداد در سراسر کشور هرچقدر که ظرفیت برای ایجاد اشتغال داشته باشد می‌تواند از تسهیلات ارزان‌قیمت بهره‌گیری کند تصریح کرد:اشتغال مهم‌ترین دغدغه ما در کشور است و باید در این راستا با استفاده از توان داخلی گامی مؤثر در راستای رونق تولید برداریم.

انتهای پیام / گ

۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار از تسهیلات اشتغال روستایی در کشور پرداخت‌ شده است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.