سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز ساخت ۱۰ طرح عمران شهری در اقبالیه

کلنگ ساخت ۱۰ طرح عمران شهری با ۲۱۷ میلیارد ریال اعتبار در شهر اقبالیه قزوین به زمین خورد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ احداث ۱۰۰ واحد مسکونی برای اقشار کم درآمد، کمربندی جنوب به شمال اقبالیه، فاز ۲ زمین فوتبال و فوتسال، فضای سبز پارک سنگی، آماده سازی اراضی شمال شهر، آماده سازی باغ عمران و ممیزی املاک شهر از جمله این طرح‌ها است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین در حاشیه کلنگ زنی این طرح ها گفت: در صورت واگذاری وظایف خود در حوزه حاکمیتی به بخش خصوصی، بدون شک شاهد تحولات شگرفی در حوزه احداث و بهره برداری از طرح‌های عمرانی خواهیم بود.

علی فرخزاد افزود: در سال ۹۵ بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال و در سال ۹۶ نیز ۹۳ میلیارد ریال از محل ارزش افزوده به شهرداری اقبالیه کمک شد که البته با بازنگری‌های صورت گرفته در این حوزه امیدواریم طی سال جاری و آینده از این محل و درآمد‌های استانی کمک‌های دیگری به طرح‌های در دست این شهر شود.

وی در ادامه، احداث کمربندی شمال به جنوب شهر اقبالیه را در حوزه وظایف راه و شهرسازی دانست و گفت: با توجه به مشکلات دولت در بخش بودجه، شهرداری و اعضای شورا با ورود به این کار توانستند در رفع یکی از معضلات این شهر گام بردارند استانداری هم سعی می کند از محل اعتبارات استانی، از این طرح حمایت کند .

وی با اشاره به مشکل تبدیل شدن شهر اقبالیه به بخش، افزود: اختلاف نظر‌هایی درباره واگذاری تعدادی از روستا‌های شهرستان بوئین زهرا به قزوین وجود دارد که در صورت رفع آن، کار بخشداری این شهر شتاب بیشتری به خود خواهد گرفت.

شهر اقبالیه با داشتن حدود ۷۰ هزار جمعیت در ۷ کیلومتری جنوب قزوین واقع شده است.

انتهای پیام/

کلنگ زنی ۱۰ طرح در اقبالیه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.