سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سفر اعضای کمیسیون مجلس به آبادان

رئیس شورای شهر آبادان گفت: اعضای کمیسیون عمران مجلس به آبادان سفر می کنند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛حسن کمری رئیس شورای شهر آبادان ضمن اشاره به دیدار خود به همراه شهردار آبادان با رئیس و اعضاء کمیسیون عمران مجلس و قائم مقام و مدیران کل سازمان همیاری شهرداری های کشور گفت: به همراه شهردار جلسات جداگانه ای با قائم مقام سازمان همیاری شهرداری ها و مدیران کل این سازمان داشتیم که در این جلسه مشکلات مبتلابه شهرداری و راه های پیشنهادی برای بهبود شرایط و جذب کمک های آن سازمان مطرح شد.

وی افزود: مساعدت های خوب و ارزشمندی در زمینه تسهیلات سرمایه گذاری و کمک های مالی برای خرید تجهیزات و ویرایش چارت سازمانی انجام شد.

کمری گفت: همچنین با شرکت در جلسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درباره نیازهای عمرانی و زیرساختی شهر سخن گفتیم که مقرر شد تا در روزهای آینده رئیس و اعضای کمیسیون عمرانی مجلس به آبادان سفر کنند.

به گفته رئیس شورای شهر آبادان، دیدار با مشاوران رئیس بنیاد مستضعفان و تولیت آستان قدس رضوی و رایزنی برای انجام اقدامات مشترک فرهنگی با توجه به متبرک بودن شهر آبادان به نام شهر ثامن الائمه از دیگر برنامه های سفر رئیس شورا و شهردار آبادان به تهران بود.

انتهای پیام/د

سفر اعضای کمیسیون مجلس

برچسب ها: تسهیلات ، شورای شهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.