سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیشرفت ۹۵ درصدی ساخت مجتمع ایثار اراک

مدیرکل بنیاد شهید استان مرکزی از پیشرفت ۹۵ درصدی ساخت مجتمع ایثار اراک خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی همراه مسئولان بنیاد شهید استان از طرح مجتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثار گران اراک بازدید کردند.

دوخایی مدیرکل بنیاد شهید استان مرکزی در این بازدید با بیان اینکه این طرح تاکنون ۹۵ درصد پیشرفت داشته است گفت: تاکنون برای این طرح ۱۷ میلیارد تومان اعتبار صرف شده که ۴ میلیارد تومان آن از اعتبارات استانی و ۵ میلیارد تومان آن از اعتبارات بنیاد شهید استان و مابقی به صورت ملی تامین شده است.

دوخایی افزود: این طرح ۷ هزار و ۵۰۰ متر زمین با ۱۲ هزراو ۵۰۰ متر زیربنا دارای ۶ بخش سالن ورزشی، استخر، جکوزی، کلینیک درمانی، آمفی‌تئاتر و سوئیت‌های اقامتی است.

آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی هم دراین بازدید گفت: اگر بخواهیم در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی چند کار مفید و اساسی در استان انجام دهیم یکی از این کار‌ها ساماندهی مجتمع ایثار است که باید آنرا فاز بندی کنیم و کار را جز به جز پیش ببریم.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: در فاز اول این پروژه باید تا عید فطر بخشی از کار آماده شود و در فاز دوم تا پایان شهریور بخش دیگر و در فاز سوم تا پایان سال کار را به اتمام برسانیم.

وی گفت: در این پروژه کار‌های زیربنایی نیازمند کمک همه مسئولین نهاد‌ها و خیرین است که گرد هم آیند و تا جایی که امکان دارد از کمک آن‌ها استفاده شود و امکانات استان همه وهمه در این راستا بسیج شوند.

انتهای پیام/ج

بازدید آیت الله دری نجف آبادی و مسئولان بنیاد شهید استان مرکزی از طرح مجتمع ایثار اراک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.