سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاظمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

آخرین جزئیات از حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش به بیان توضیحاتی درباره حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان پرداخت.

علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره جزئیات حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان در محور کلات-مشهد اظهار کرد: این اتفاقات با وجود تمام موارد ایمنی که مورد توجه قرار گرفته است، به وقوع پیوسته و غیر قابل پیش بینی بوده است.

وی ادامه داد: طبق روال قانونی علت اصلی این حادثه را باید پلیس راهور اعلام کند و ما هم منتظر نامه قانونی این مرجع رسمی هستیم.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش درباره تاثیر مرکز کنترل سفر‌های برون استانی بر افزایش ایمنی اردو‌ها و ارتباط آن با این حادثه گفت: این مرکز استاندارد‌های لازم اردویی، تعداد دانش‌آموزان و مربیان، شرایط بیمه دانش آموزی و مبدا و مقصد را کنترل می‌کنند تا مجوز اردو صادر شود.

کاظمی درباره آخرین وضعیت مصدومان این حادثه تصریح کرد: از ۱۲ دانش آموز منتقل شده به بیمارستان طالقانی مشهد هشت دانش آموز ترخیص و چهار نفر به دلیل شکستگی بستری هستند که برای این دانش آموزان پرستار خصوصی در نظر گرفته شد و آموزش و پرورش تمهیدات لازم را دارد.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش درباره آمار فوتی این حادثه با تاکید بر اینکه یک نفر فوت کرده است، بیان کرد: برای این مربی طبق ضوابط قانونی پیگیری‌های لازم احقاق حقوق را انجام می‌دهیم.

کاظمی یادآور شد: فردا مسئولان آموزش و پرورش برای عیادت و بررسی موضوع به بیمارستانی که دانش آموزان بستری هستند، مراجعه خواهند کرد.


بیشتر بخوانید:   واژگونی اتوبوس دانش آموزان ۲۲ کشته و مصدوم بر جای گذاشت 


گفتنی است؛  پیش از این سازمان اورژانس کشور تعداد  فوتی های حادثه  را دو نفر اعلام کرده بود اما طبق مشاهدات میدانی مسئولان آموزش و پرورش و اعلام نظر آنها، تعداد فوتی ها یک نفر اعلام شد.

 

انتهای پیام/

آخرین جزئیات از دانش آموزان حادثه دیده در خراسان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.