سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت الاسلام والمسلمین ذاکر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

برجام تصمیم شتاب‌زده دولتمردان بود/ تصمیم اخیر ترامپ نابخردانه است

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تصمیم ترامپ مبنی‌بر خروج از برجام را نابخردانه دانست.

حجت الاسلام والمسلمین حجت‌الله ذاکر معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره تأثیر خروج آمریکا از برجام بر جامعه ایرانی، اظهار کرد: مقام معظم رهبری و مسئولان نظام، خروج آمریکا از برجام را پیش‌بینی می‌کردند و تصمیم ترامپ قابل باور بود.

وی ادامه داد: قطعا تحریم‌ها و شیطنت‌های دشمنان تبعاتی خواهد داشت ودشمنان سعی می‌کنند با ایجاد فشار در مسائل اقتصادی حاکمیت را تحت تأثیر قرار دهند، بنابراین دولت‌مردان ما باید با حکمت و دانایی کامل وارد عمل شوند تا تبعات به حداقل برسد.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات با اشاره به اینکه این مشکلات به نفع کشور است، گفت: پیش از این هم شاهد تحریم‌هایی بوده‌ایم اما دولت‌مردان با تدبیر این تحریم‌ها را دور زدند، تصمیم فعلی ترامپ نابخردانه است و دود آن به چشم خودش می‌رود.

خروج آمریکا از برجام تکلیفمان را روشن کرد

حجت الاسلام والمسلمین  ذاکر با اشاره به اینکه خروج آمریکا از برجام ابعاد مثبتی داشته است، گفت: این اتفاق باعث شد تا تکلیف روشن شود علاوه بر آن شاهد انسجام هرچه بیشتر قوای سه‌گانه برای ایستادگی مقابل استکبار خواهیم بود.

وی درباره تأثیر این اتفاق از دیدگاه جامعه علمی و دانشگاهی کشور، اظهار کرد: موافقت با برجام از ابتدای کار بدون مشاوره با جامعه علمی و  شتاب‌زده بود، بر همین اساس جامعه علمی چندان با آن موافق نبود و خلاء‌های آن را مانع رسیدن به موفقیت می‌دانست.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تصریح کرد:‌ اکنون خواسته جامعه علمی از دولت‌مردان، حضور پرقدرت در تمامی حوزه‌ها برای نشان دادن عظمت کشور است و باید باهمه ظرفیت‌های موجود کارها را دنبال کنیم و جامعه علمی در این زمینه دخیل باشد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۷:۳۶ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
همیشه اواز دهل شنیدن از دور خوش است اگه به این راحتی بود حتما اونایی که مذاکره کردند میدانستن
مجید صاحبدل
۲۳:۵۱ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
نصف این تلاش و این پشتکاری که حضرات برای جلب رضایت آمریکا و چند کشور اروپایی به خرج دادند اگر در مسیر اصلاح وضع معیشت مردم و مقاوم سازی اقتصاد به خدمت گرفته شده بود الان دولت تدبیر و امید!!!!! اینقدر از خارج شدن آمریکا از یک توافق یکطرفه( کاملا به نفع طرف های غربی) ناله و زاری نمی کرد.
ناشناس
۱۳:۴۴ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
انرژی هسته ای حق مسلم ماست
ناشناس
۱۸:۴۱ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
نفست از جای گرم در میاد !!! ۱۲ سال دنبال مذاکره و برجام بود یم چه شتابی !!