سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امیری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

خروج آمریکا از برجام در اقتصاد ما تاثیری ندارد/ترامپ و کاخ سفیدنشینان ملت ایران را نشناخته‌اند

معاون رئیس جمهور گفت:خروج ترامپ از برجام قابل پیش‌بینی بود و برنامه‌هایی در زمینه‌های مختلف از جمله اقتصاد اندیشیده شده است.

حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به خروج آمریکا از برجام اظهار کرد: موضوع خروج آمریکا از برجام از مدت‌ها قبل مطرح بود و در این زمینه به احتمال‌های مختلف هم پرداخته‌ایم.

وی ادامه داد: دولت و سایر نهادهای ذیربط در جمهوری اسلامی برای هر احتمالی، اقداماتی کارشناسی را انجام دادند و سناریوهای متناسبی طراحی کردند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تاکید کرد: خروج ترامپ از برجام قابل پیش بینی بود و برنامه‌هایی در زمینه‌های مختلف از جمله در حوزه اقتصاد اندیشیده شده است.

امیری با اشاره به اینکه خروج آمریکا از برجام مشکلی برای اقتصادمان  ایجاد نمی‌کند، تصریح کرد: مجلس، دولت، قوه قضائیه و همه نهادها و دستگاه ها در کنار یکدیگرند و در مسیر پیشرفت و اعتلای کشور حرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه ترامپ و تیمش مردم ما را نشناخته‌اند، خاطرنشان کرد: تجربه ثابت کرده هرگاه دشمنان علیه ما برنامه‌ریزی کردند ملت ایران با هر قومیت، گویش و تبار سیاسی برای حمایت از نظام جمهوری اسلامی کنار هم قرار گرفته است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۵۲ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
ما آمریکارا زیرپا له کرده وخواهیم کرد تمام
ناشناس
۱۷:۵۵ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
تنها راه نجات کشور کار است باید فعالیتهای دانش بنیان و تولیدی بیشتر بشه همه باید خودشان را ملزم به کار بدانند.باید به داخل توجه کنیم امید به دشمن عین حماقت است.
ناشناس
۱۷:۰۷ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
کشوری با این همه منابع رو زمینی و زیرزمینی با نیروی انسانی جوان نباید به دشمنان خود چشم دوخته باشه با مدیریت کار آمد و جهادی میتوان تمام مشکلات را به یاری خدا پشت سر گذاشت.