سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکید کرد:

آموزش در مقاطع تحصیلات تکمیلی از نظر کیفی افزایش یابد

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: آن چه که جامه ما نیاز دارد وجود پزشکانی است که علم طب را به لحاظ تجربی و تئوری مطلوب آموخته باشند؛ تا بتوانند ارائه خدمت درمانی خوبی را به مردم داشته باشند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ محمد رضا دارابی،  در مراسم تکریم و معارفه رییس دانشکده پزشکی افزود: یکی از موضوعاتی که در دانشکده پزشکی باید مد نظر مسئولین قرار بگیرد جدا کردن آموزش تحصیلات تکمیلی است؛ زیرا به دلیل افزایش پذیرش دانشجو در دوره‌های دکترای عمومی (پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی) این امکان به شکل کامل وجود نداشته است.

وی در ادامه با اشاره به آموزش بیش از ۹۰۰ نفر دستیار در رشته‌های مختلف این دانشگاه گفت: برای تمامی دستیاران آیین نامه‌ای تدوین شده است و بر اساس این آیین نامه کشیک‌های موظف، حضور در درمانگاه‌ها و ... باید انجام شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: بستر جلوگیری از بیماری در اجتماع نهادینه شده است و خود مراقبتی و خودکنترلی باید در جامعه تسری پیدا کند.
 
دارابی گفت: در این راستا مسئولان باید ورود پیدا کنند؛ زیرا سلامت موضوعی چند سازمانی است و مولفه‌های اجتماعی زیادی در امر سلامت درگیر هستند تا فرد بیمار نشود.

در پایان این مراسم از تلاش‌های دکتر خویی قدردانی و دکتر طلایی به عنوان رییس جدید دانشکده پزشکی معرفی شد.

انتهای پیام // ف. ن
 

معارفه رییس دانشکده پزشکی مشهد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.