سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کواکبیان در تذکر شفاهی:

اتحادیه اروپا در عمل نشان دهند که مفاد برجام را رعایت می‌کند

نماینده مردم تهران گفت: اتحادیه اروپا باید در عمل نشان دهند که مفاد برجام را رعایت می‌کند و مقابل تحریم‌های آمریکا علیه ایران می ایستد.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران طی تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز چهارشنبه( 19 اردیبهشت) ضمن محکوم کردن اقدام نابخردانه ترامپ در خروج از برجام، اظهار کرد: به وزیر خارجه توصیه می‌کنم که اگر می‌خواهی با کشورهای اروپایی مذاکره کنی، مبادا اتحادیه اروپا صرفا بگویید که از این اقدام آمریکا متاسف است، بلکه باید در عمل نشان دهند که مفاد برجام را رعایت می‌کند و مقابل تحریم های آمریکا علیه ایران می ایستد.

وی ادامه داد: اگر اتحادیه اروپا صرفا بگویند ما هستیم و پوسته‌ای از برجام بماند، بهتر است هرچه سریعتر و همین حالا تکلیف این مسئله روشن شود تا حقوق ملت را استیفا کنیم.

نماینده مردم تهران تصریح کرد: بنده اخیرا از منطقه 12 تهران بازدید داشتم و نتوانستم به مردم پاسخ درستی دهم که اگر قرار است در این منطقه به بالاتر از 3 طبقه مجوز ندهند، چرا خود مجلس ساختمان 20 طبقه می‌سازد و درختان را قطع می‌کند، لازم است هیئت رئیسه در این باره پاسخ دهد.

کواکبیان افزود: در کَن هم نمی‌گذارند کسی آجر روی آجر بگذارد، اما مجمع تشخیص مصلحت نظام برج 20 طبقه می‌سازد، لذا بهتر مسئولان از خودشان شروع کنند.

وی در پایان با اشاره به وضعیت ارزی و نرخ دلار خاطر نشان کرد: آقای سیف! گفتار درمانی کافی است، باید بجنبید که در این جنگ اقتصادی به تعهداتی که دادید عمل کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، برجام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.