سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره پیشگیری‌های امنیتی انتظامی دادگستری سیستان و بلوچستان:

برگزاری کارگروه ملی پیشگیری از گسترش بافت‌های ناکارآمد شهری در چابهار

رئیس اداره پیشگیری‌های امنیتی انتظامی دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: فردا کارگروه پیش‌بینی و پیشگیری از گسترش بافت‌های ناکارآمد شهری در چابهار برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، غلامرضا باغ شیرین رئیس اداره پیشگیری‌های امنیتی انتظامی دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: فردا کارگروه پیش‌بینی و پیشگیری از گسترش بافت‌های ناکارآمد شهری در چابهار به عنوان اولین شهر غیر مرکز استان در کشور برگزار می‌شود.

غلامرضا باغ شیرین افزود: سیستان و بلوچستان در حوزه آسیب اجتماعی وضعیت مطلوبی ندارد به طوری که ۵ شهر این استان به عنوان شهر‌های پیک حاشیه‌نشین کشور شناخته می‌شوند.

رئیس اداره پیشگیری‌های امنیتی انتظامی دادگستری سیستان و بلوچستان با بیان اینکه زاهدان، زابل، ایرانشهر، کنارک و زابل شهر‌های استان هستند که با آسیب حاشیه‌نشینی سروکار دارند، تصریح کرد: در برخی شهر‌های سیستان و بلوچستان مانند چابهار جمعیت حاشیه‌نشین به بالای ۵۰ درصد رسیده است.

وی ادامه داد: به همین منظور برای اولین بار در کشور به همت معاونت پیشگیری از وقوع جرم فردا پنجشنبه کارگروه پیش‌بینی و پیشگیری از گسترش بافت‌های ناکارآمد شهری در چابهار به عنوان اولین شهر غیر مرکز استان در کشور برگزار می‌شود و مدیرکل پیشگیری‌های وضعی کشور قوه قضاییه و رئیس کارگروه کشوری نیز در این همایش حضور خواهند داشت.

باغ شیرین خاطرنشان کرد: از بین ۱۰ استانی که در آن‌ها دفاتر تسهیل گری بافت ناکارآمد و حاشیه‌نشین راه‌اندازی شده است سیستان و بلوچستان نخستین استانی است که دارای دو مجموعه دفاتر تسهیل گری است.

رئیس اداره پیشگیری‌های امنیتی انتظامی دادگستری سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: کارکرد این دفاتر رفع موانع کالبدی، اجتماعی و فرهنگی و حقوقی در سکونتگاه‌های غیررسمی که اکنون در شهر‌های زاهدان و چابهار راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/ع

کارگروه ملی پیشگیری از گسترش بافت‌های ناکارآمد شهری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.