سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترامپ در گفتگو با مکرون: آمریکا از برجام خارج می‌شود

نیویورک تایمز اعلام کرد رئیس جمهور آمریکا در تماس تلفنی با رئیس جمهور فرانسه از تصمیم آمریکا برای خروج از برجام خبر داده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، دفتر رئیس جمهور فرانسه اعلام کرد امانوئل مکرون امروز با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا درباره مسائل مربوط به صلح و ثبات منطقه خاورمیانه (غرب آسیا) گفتگو کرد.

این در حالیست که روزنامه نیویورک تایمز به نقل از یک منبع آمریکایی که در جریان جزئیات مکالمه تلفنی امروز ترامپ و مکرون بوده است، گزارش داد که رئیس جمهور آمریکا به رئیس جمهور فرانسه اعلام کرد قصد دارد از توافق هسته‌ای ایران ( برجام) خارج شود.

نیویورک تایمز همچنین به نقل از این منبع آگاه اعلام کرد واشنگتن در حال آماده شدن برای بازگرداندن همه تحریم‌های تعلیق شده در چارچوب برجام است و علاوه بر آن قصد دارد تحریم‌های جدیدی علیه تهران وضع کند.

شبکه تلویزیونی الحدث نیز به نقل از یک منبع آگاه فرانسوی اعلام کرد: امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه موفق نشده است دونالد ترامپ را برای باقی ماندن در توافقنامه هسته‌ای با ایران راضی کند.

انتهای پیام/

گفتگوی تلفنی ترامپ و مکرون پیش از اعلام تصمیم آمریکا درباره برجام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۰
در انتظار بررسی: ۰
محمد
۱۲:۱۱ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
وقتی خودکفا باشیم دیگه نمیخواد دامن بزنیم به این بحثها که امریکا در برجام میماند یانه.ما باید ازخودمون شروع کنیم سازندگی کشور را.
سمیع
۲۲:۲۰ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
ایین رفع محدودیت هستهایزبرای ماست.بازرسان ودوربین های انلاین کارشان تمام میشود بابای.
ناشناس
۲۲:۲۰ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
مکرون این وسط چیکارس
سمیع
۲۲:۲۰ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
ایین رفع محدودیت هستهایزبرای ماست.بازرسان ودوربین های انلاین کارشان تمام میشود بابای.
ناشناس
۲۲:۱۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
در صورت خروج آمریکا از برجام ایران باید حتماً غنی سازی 60 درصدی انجام دهد
علی
۲۱:۳۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
توپاره کنی (زنجیرت را)ما آن (ترامپ )را آتش می زنیم
reza
۲۱:۲۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
جوونهای مردم نه شغل دارن نه زندگی
باز تحریم به مردم فشار میاره
ناشناس
۲۱:۲۶ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
مکرون چه کارست؟ پادو شده این وسط !
جواد
۲۱:۲۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
واقعا نظر و تفکر سیاست خارجی آمریکا بر ایجاد تنش و اختلاف و درگیری و جنگ در یک منطقه هست و ن ایجاد صلح و ثبات و ارامش بخاطر اینکه سیاست امریکا را در حال حاظر شرکت ها و کارخانجات اسلحه و مهمات سازی در اختیار و ارائه می کنند و مشخص و آشکار هست ک آنها بدنبال فروش و بازار های یرای تولیدات خود هستن و وقتی صلح و ارامش و جنگی نباشد آنها چگونه تولیدات خود را بفروش برسانند و سودهای کلان بدست آورند. وقتی گلوله و اسلحه های زیادی تولید می‌شود باید جای و مکانی و ادام های کوتاه فکر و بی مغز باشند برای استفاده و بکارگیری اسلحه و مهمات . و درحال حاضر تا الان م امریکا در برجام بوده ک نمیشه گفت چه بودنی . و اینکه ترامپ تحت فشار زیادی هست برای برهم زدن برجام ب بهانه های بی مورد و. بی اساس. و خیلی جالب و هم مسخره و خنده داردار و هم باعث تاسف و گریه هست ک ایران ی ک ب همه تعهدات خود و لو بیشتر ب گفته آژانس بین المللی و ک ی سازمان بزرگ و مهم در جهان هست انجام داده وهیچ منفعتی و یا درصد بالای از بهرمند نشدن از فواید برجام نبرده باید شاکی و خارج بشه و پاره کنه برجام را دراصل ولی جالب این جاست کشوری همچون آمریکا ک ب تعهدات خود عمل نکرده و چقد سنگ اندازی و ب راه انداختن سرو صدا و هجمه علیه ایران و ایجاد تحریم های جدید درصورتی ک باید تحریم را بردارد . داره حرف از خروج و پاره کردن برجام میزنه و خیلی تاسف بار ، مسخره ،مضحک هست.
سعید
۲۱:۲۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
بروبه جهنم ترامپ
ناشناس
۲۱:۲۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
پس خارج نمیشه که قبل اعلام رسمی اینو شایعه کردن
ناشناس
۲۱:۲۲ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
به جهنم
خروجش از برجام
هیچ تاثیری به حال ملت ندارد چرا که جز تاثیر منفی برجام هیچ تاثیر مثبتی برای ملت نداشته
سمیع
۲۱:۱۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
بسمه تتعالی. دزصورت خروجج امریکا اییران مناسبتی برای ماندن ندارد درباره اینده تصمیمهات ایران تحت امرفرمان رهبر معظم برای هرنوع پاسخ کوبنده و قاطع اماده ایم .خون ما هرموقع که لازم باشد درخت تنومند انقلاب را ابیاری خواهد کرد. والسلام علی من اتبع الهدی
ناشناس
۲۱:۰۴ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
مهم نیست
ناشناس
۲۱:۰۰ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
به سلامتی
اولش ممکنه سخت باشه ولی در طولانی مدت بنفع کشور است
ناشناس
۲۰:۵۲ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
خدایا خودت به دادمون برس
ولایت
۲۰:۴۶ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
امام خمینی عزیز بارها و بارها گفته اند که به آمریکا اعتماد نکنید.ترامپ رئیس جمهور دائم الخمر میباشد که تصمیماتش یه دفعه ای است
شهرام
۲۰:۴۴ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
برو گمشو... بودی چه غلطی کردی که میخوای بری.
علی
۲۰:۴۰ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
سلام بهتر است تاریخ را دقیقا بخوانیم تا هیچ وقت به امید کشوری دیگر برای پیشرفت کشورمان نباشیم از قیم ضربالمثل است که میگه کسی که به امید همسایش باشد بدون شام می ماند
ناشناس
۲۰:۳۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
وقتشه غنی سازی بالای بیست درصد رو شروع کنیم