سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهاد‌ری در گفت‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

بررسی تخلف دولت در برداشت اعتبار آب و فاضلاب روستایی/ جلسه آینده با حضور دادستان بررسی می‌شود

عضو کمیسیون عمران از بررسی برداشت غیر قانونی دولت از محل اعتبارات آب و فاضلاب خبر داد.


سید هادی بهادری عضو کمیسیون عمران در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح نشست امروز کمیسیون متبوع خود گفت: ساری نماینده مردم اهواز از وزیر کشور درباره قطار شهری اهواز سوال داشت که به دلیل نیامدن رحمانی فضلی طرح سوال انجام نشد.

وی ادامه داد: لایحه دولت برای تولید برق از پسماندهای شهری هم در کمیسیون عمران به عنوان کمیسیون فرعی مورد بررسی قرار گرفت که اعضا با کلیات آن مخالفت کردند.

بهادری تصریح کرد: دولت در این لایحه پول انجام این کار را در فیش‌های برق قرار داده بود که به نوعی از جیب مردم بر داشتن است، لذا کمیسیون عمران با لایحه مخالفت کرد اما کمیسیون انرژی پیش از این آن را تصویب کرده بود.

عضو کمیسیون عمران همچنین بیان کرد: سال گذشته مجلس 300 میلیون تومان برای آب و فاضلاب روستایی از صندوق توسعه تصویب کرده بود که متوجه شدیم سازمان برنامه و بودجه 15 درصد آن را برای کاری دیگر برداشته است.

وی تاکید کرد: معاون نوبخت در این جلسه توضیح داد که این 15 درصد را با استفاده از تبصره قانونی خود مجلس برداشته‌اند که این موضوع برای ما قابل قبول نبود و متاسفانه دیوان محاسبات نظر یکپارچه‌ای را در این باره نداشت.

بهاد‌ری گفت: نهایتا قرار شد این موضوع در جلسه آینده با حضور دادستان دیوان محاسبات بررسی شود تا بتوانیم درباره اعمال ماده 236 به نوعی تحقیق و تفحص محسوب می‌شود رای گیری انجام دهیم.

عضو کمیسیون عمران تصریح کرد: در صورت تایید تخلف دولت ماده 236 اعمال و این پرونده به دادگاه ارسال می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.