عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی از بررسی اقدامات لازم برای مقابله با تحریم‌های نفتی آمریکا با حضور وزیر نفت در نشست این کمیسیون خبر داد.

بررسی اقدامات متناسب با تحریم‌های نفتی آمریکا با حضور زنگنه در کمیسیون انرژیکوروش کرمپور عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، از حضور بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

وی تصریح کرد: درباره اقدامات آمریکا در خصوص تحریم‌های نفتی و انجام هماهنگی‌های لازم نسبت به وضعیت‌های پیش‌رو و همچنین اقدامات متناسب با آن در این نشست بحث و بررسی انجام شد.

کرم‌پور بیان کرد: کمیسیون انرژی در این جلسه اعلام آمادگی کرد که با رعایت وظایف ذاتی خود برای هر شرایط خاص که از سوی دشمنان به ویژه آمریکا در حوزه وزارت نفت انجام شود، اقدامات لازم را انجام داده و تمام قد در جهت حفظ منافع ملی و خنثی‌سازی نقشه‌های شوم دشمنان در کنار وزارت نفت قرار گیرد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی تأکید کرد: برای آنکه تحریم‌ها به مردم فشار کمتری از نظر زندگی روزمره بیاورد، کمیسیون انرژی همکاری‌های لازم را با دولت به ویژه وزارت نفت انجام خواهد داد.

کرمپور تصریح کرد: همچنین راهکارهای متناسب با وضعیت پیش‌رو به ویژه در حوزه اختیارات وزارت نفت در این جلسه بررسی شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار