سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مسابقات بوکس منطقه 5 کشور به میزبانی کرمان

مسابقات بوکس قهرمانی منطقه 5 کشور، 20 و 21 اردیبهشت جاری در رده های سنی جوانان و بزرگسالان به میزبانی شهر کرمان برگزار می شود.

رضا حسن نژاد، رییس هیئت بوکس استان کرمان و مسئول منطقه 5 کشور در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان با اعلام اینکه کرمان به عنوان استان معین در منطقه ۵ کشور استان های هرمزگان، یزد، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و منطقه کیش را زیر پوشش خود دارد، گفت: بر این اساس، این رقابت ها با حضور حدود 100 شرکت کننده از استان های کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسانی جنوبی، یزد و هرمزگان در سالن شهید تجلی کرمان برگزار می شود.

وی با اعلام اینکه کیش نیز جزو استان های منطقه 5 کشور طبقه بندی شده است، افزود: تاکنون این منطقه تیمی برای حضور در این رقابت ها معرفی نکرده است.

حسن نژاد با بیان اینکه از استان کرمان دو تیم کامل در رده های جوانان و بزرگسالان در این رقابت ها حضور دارند، تصریح کرد: این تیم ها اردوی 20 روزه ی خود را به منظور آمادگی بیشتر در این رقابت ها، زیر نظر کیهانی مربی اسبق تیم ملی در سیرجان پشت سر گذرانده اند.

وی یادآور شد: این رقابت ها به منظور تشکیل تیم منطقه 5 کشور برگزار می شود.

مسابقات بوکس منطقه 5 کشور، 20 و 21 اردیبهشت جاری در رده های سنی جوانان و بزرگسالان در سالن شهید تجلی کرمان برگزار می شود.

انتهای پیام/ب

برگزاری مسابقات بوکس منطقه 5 کشور در کرمان

برچسب ها: اخبار ورزشی ، بوکس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.