مسابقات بوکس منطقه 5 کشور، 21 و 22 اردیبهشت ماه امسال در رده های سنی جوانان و بزرگسالان به میزبانی شهر کرمان برگزار می شود.

رضا حسن نژاد، رییس هیئت بوکس استان کرمان و مسئول منطقه 5 کشور در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان به جلسه رؤسای هیئت بوکس منطقه 5 کشور به میزبانی کرمان اشاره کرد و گفت: این نشست با حضور رؤسای هیئت های بوکس استان های یزد، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، هرمزگان و کرمان، در شهر کرمان برگزار شد.

وی افزود: در پایان این جلسه مقرر شد، مسابقات منطقه 5 کشور 21 و 22 اردیبهشت ماه امسال در رده های سنی جوانان و بزرگسالان در شهر کرمان برگزار شود.

وی افزود: برگزاری لیگ منطقه ای با حضور تیم های جوانان به صورت ماهیانه و متمرکز در یکی از استان ها، تدوین تقویم منطقه براساس تقویم مصوب فدراسیون، برگزاری اردوهای آمادگی مشترک در یکی از استان های منطقه به منظور آمادگی تیم منطقه در رده های سنی مختلف و برگزاری کلاس های آموزشی از جمله مربیگری و داوری برحسب نیاز منطقه به صورت مشترک از جمله مصوبات این نشست بود.

حسن نژاد تصریح کرد: همچنین قرار شد، فعالیت های آموزشی در رده بانوان با توجه به ضوابط فدراسیون، مدون و به صورت مشترک اجرا شود.

انتهای پیام/ب

برگزاری مسابقات بوکس منطقه 5 کشور در کرمان

برچسب ها: اخبار ورزشی ، بوکس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار