سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت‌الله علوی گرگانی:

هیچ‌ یک از بزرگان به خاطر تحمل سختی‌ها مسئولیت بزرگ تبلیغ را کنار نگذاشته‌اند

مرجع تقلید شیعیان گفت:هیچ‌ یک از بزرگان به خاطر تحمل سختی‌ها مسئولیت بزرگ تبلیغ را کنار نگذاشته‌اند و باید بدانیم این راه از ابتدا و برای شخص رسول‌الله(ص) نیز همراه با سختی بوده است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانیدر دیدار با سرپرست اداره کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه کشور که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد با اشاره به اهمیت تبلیغ و جایگاه آن در اسلام اظهار داشت: با مطالعه زندگی‌نامه علمای دین ایثار و از خودگذشتگی این بزرگان را در راه دین می‌توان دید و باید الگوی مبلغان امروز قرار گیرد.

وی با توصیه به طلاب برای تحمل سختی‌های تبلیغ افزود: هیچ‌ یک از بزرگان به خاطر تحمل سختی‌ها مسئولیت بزرگ تبلیغ را کنار نگذاشته‌اند و باید بدانیم این راه از ابتدا و برای شخص رسول‌الله(ص) نیز همراه با سختی و تحمل رنج‌های بسیار بوده است.

مرجع تقلید شیعیان خاطر نشان کرد: جدیت در این راه و شناخت کافی از شرایط و موقعیت‌ها در رسیدن به موفقیت بسیار مهم بوده  و باید هدف اصلی خود را بر هدایت مردم و تصحیح روش زندگی آن‌ها قرار دهید.

آیت‌الله علوی گرگانی تصریح کرد: برای تأثیرگذار شدن کلام مبلغ باید خود نخست عامل به حرف خود بوده و مردم را با اخلاص به مسیر درست و حقیقی دعوت کند.

وی گذشتن از منافع مادی را نخستین ایثار در این مسیر دانست و گفت: رزق هر انسانی را خداوند برعهده‌گرفته و برای تبلیغ نباید توقع مادی داشت و یا بر اساس مادیات حرکت کنیم.

انتهای پیام/الف

طلاب برای تأثیرگذاری تبلیغ اخلاص را سرلوحه کار قرار دهند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.