سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی شهرستان نیمروز؛

دستگیری باند سارقان احشام و منزل در نیمروز

فرمانده انتظامی شهرستان نیمروز از شناسایی و دستگیری ۵ نفر سارق احشام و منزل و کشف و اعتراف شش فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ حسن آشیانی فرمانده انتظامی شهرستان نیمروز  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: در پی افزایش سرقت احشام در روستا‌ها و سطح حوزه استحفاظی موضوع در دستور کار تیمی از پلیس آگاهی و مامورین انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی و انتظامی بخش صابری این فرماندهی طی انجام یک سری کار اطلاعاتی و تحقیقات میدانی پنج نفر سارق احشام را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی متهمان را دستگیر کردند.

سرهنگ "حسن آشیانی" تصریح کرد: متهمان در تحقیقات اولیه پلیسی به شش فقره سرقت شامل ۲۹ راس احشام و سرقت لوازم منزل اعتراف که در این راستا احشام و اموال سرقتی کشف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند و اموال سرقتی به صاحبانشان تحویل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیمروز در پایان، خاطرنشان کرد: دستگیری سارقان توسط ماموران انتظامی در راستای برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان صورت می‌گیرد و مجرمان و مخلان نظم و امنیت بدانند فرزندان ملت در نیروی انتظامی از عزمی راسخ در برخورد با آنان برخوردارند و اجازه هنجار شکنی را به هیچ کس نخواهند داد.

انتهای پیام/ع

دستگیری باند سارقان در نیمروز

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.