سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت ۴۷ میلیارد تومان تسهیلات در بخش اقتصادمقاومتی در استان قزوین

بسیج سازندگی ۴۷ میلیارد تومان تسهیلات برای تحقق اهداف اقتصادمقاومتی و اشتغال زایی به مردم و بسیجیان استان قزوین پرداخت کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ مسئول بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر استان در نشست با اصحاب رسانه گفت: این میزان تسهیلات از سال ۹۲ تا ۹۶ به بیش از ۳ هزار نفر از مردم و بسیجیان استان پرداخت شده است.

سرهنگ اله بداشتی افزود: علاوه بر اعطای این تسهیلات برپایی نمایشگاه‌های دائمی و فصلی برای حمایت از محصولات اقتصادمقاومتی و آموزش بیش از ۳ هزار نفر در زمینه‌های مختلف اشتغال از دیگر برنامه‌های بسیج سازندگی است.

سرهنگ اله بداشتی درادامه گفت: بسیج سازندگی برای بیابان زدایی در ۲ هزار و ۶۰۰ هکتار از زمین‌های منطقه الله آباد و آبیک درختکاری کرده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر استان با اشاره به جمع آوری ۳ میلیارد و ۷۵ میلیون و ۸۳۳ هزار تومان کمک نقدی و غیر نقدی مردم استان به زلزله زدگان کرمانشاه و توزیع آن گفت : بسیج سازندگی استان برای حمایت از این خانواده‌ها چهارهزار و ۸۰۰ بسته حمایتی در بین خانواده‌های زلزله زده توزیع کرد.

سرهنگ طاهرخانی معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر استان هم در این نشست گفت: یکی از امتیازات بارز بسیج این است که متعلق به هیچ گروه و گرایش خاصی نیست و تنها خط و مشی خود را از از نظام و ولی فقیه دریافت می‌کند.

سرهنگ طاهرخانی افزود: بسیج، چون با بدنه مردمی و تعریفی نامحدود در شرح وظایفش شکل گرفته است در ماموریت‌های مختلف، توانسته وفاداری خود را به نظام ثابت کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر استان همچنین بیان کرد : بسیج سازندگی یادآور تلاش‌ها و جهادسازندگی است که به نوعی فرصتی را که انقلاب برای خدمت به مردم در مناطق محروم فراهم ساخته است بدون چشم داشت اجرا می‌کند.

انتهای پیام/

نشست مسئولان بسیج سازندگی قزوین و اصحاب رسانه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.