سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سجادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ایران با خروج آمریکا از برجام شرایط بدی را تجربه نخواهد کرد/ دولت باید نگاه خود را به داخل مرز‌ها معطوف کند

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: ایران با خروج آمریکا از برجام شرایط بدی را تجربه نمی‌کند، چرا که ظرفیت‌های وسیعی داریم.

سیدکمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پایان مهلت 90 روزه و احتمال خروج آمریکا از برجام اظهار کرد: در 8 سال جنگ تحمیلی، کشور در شرایط بسیار بدی قرار داشت اما با عزم، همت مردم و مسئولان به خوبی اداره شد.

وی افزود: آمریکا همواره از کارهایی که در حد توان‌اش بوده علیه مردم ایران انجام داده است. آمریکا می‌خواهد جمهوری اسلامی را به هر حق و حیله‌ای شکست دهد، لذا برای تحقق این هدف اگر کاری را از قلم انداخته، به طور حتم توانایی انجام آن را نداشته است.

سجادی تصریح کرد: ما نقاط ضعف‌هایی در کشور داشته‌ایم و به لطف خدا موفق شده‌ایم که آنها را مرتفع کنیم و اکنون نیز در بهترین شرایط بسر می‌بیم، چرا که کشور ما حدود 80 میلیون جمعیت، امکانات سرشار و جوانانی نخبه در اختیار دارد.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری بیان کرد: باید بدانیم که دنیا تنها در آمریکا و اروپا خلاصه نشده که اقتصاد کشور بخواهد بدون آنها در قهقرا فرو برود. اکنون حدود 190 کشور عضو سازمان ملل هستند و از طرفی ما همپیمانانی نیز داریم که می‌توانیم اقتصاد کشور را به واسطه مراوده اقتصادی با آنها توسعه دهیم.

سجادی گفت: ایران با خروج آمریکا از برجام شرایط بدی را تجربه نمی کند، چرا که ظرفیت های وسیعی داریم و دولت با برنامه ‌ریزی و تقویت بخش مدیریتی بدون نیاز به آمریکا و اروپا می توانیم اقتصاد خودکفایی داشته باشیم.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در پایان خاطرنشان کرد: دولت باید نگاه خود را به داخل مرزها معطوف و بین وزارتخانه‌ها هماهنگی ایجاد کند، همچنین مسئولان قوا آمادگی دارند تا با انسجام هرچه بیشتر در صورت بروز تحریم‌ها مشکلات کشور را با قدرت از میان بردارند.


انتهای پیام/

خروج آمریکا از برجام ما را متضرر نمی‌کند/مشکلات اقتصادی با عزم ملی حل شدنی است

برچسب ها: اخبار سیاسی ، برجام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.