سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار ارومیه در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

کلنگ زنی تراموا در نیمه نخست سال ۹۷/ سال ۲۰۲۰ سال نشان دادن اتحاد وهمدلی مردم آدربایجان غربی خواهد بود

شهردار ارومیه از گلنگ زنی تراموا در نیمه نخست سال ۹۷ خبر داد.

محمد حضرت پور شهردار ارومیه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ گفت:توجه به کیفیت مدیریت شهری، حمکرانی محله‌ای، اصلاح ساختار اداری و ساماندهی نیروی انسانی از مهمترین برنامه شهرداری ارومیه در سال ۹۷ است.
وی ادامه داد:هم اکنون مهمترین دغدغه شهر ارومیه نبود حمل و نقل مناسب است که متاسفانه این خلاء باعث شده زندگی مردم را با مشکل مواجه کند و آلودگی هوا را به دنبال خواهد داشت.
شهردار ارومیه گفت:در بودجه و برنامه‌ی سال ۹۷، قرار بر این است که ناوگان حمل و نقل عمومی شهر ارومیه شامل اتوبوس و تاکسی را نوسازی و ساماندهی کنیم و از طرفی زیرساخت‌های سیستم حمل و نقل ریلی را در سطح شهر آماده کنیم.
 

مطالعات اجرای تراموی شهری ارومیه به اتمام رسیده است

 
حضرت پور با اشاره به اینکه تراموا در نیمه نخست سال کلنگ زنی خواهد شد بیان کرد: این پروژه به عنوان یکی از بزرگترین پروژه‌های مدیریت شهری است که مطالعات اجرای تراموی شهری ارومیه به اتمام رسیده است و به دنبال سرمایه گذار‌های مختلف مالی هستیم.
وی ادامه داد: اعتبار لازم برای راه اندازی تراموا ۴۰۰ میلیارد تومان است که با سرمایه گذاری مشخص، در سال ۹۷ کلنگ زنی تراموا برای اجرا آغاز و تا سال ۱۴۰۰ به بهره برداری خواهد رسید.
حضرت پور با اشاره به نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی افزود: شهرداری ارومیه در سال ۹۶ با توجه به رکود حاکم،۸ دستگاه اتوبوس وارد ناوگان حمل و نقل عمومی کرد.
وی افزود: تلاش می‌شود، ۴۰ دستگاه اتوبوس تا پایان خرداد ماه سال جاری وارد ناوگان حمل و نقل عمومی شود.
حضرت پور با اشاره به انتخاب ارومیه به عنوان شهر گردشگری ایران در ۲۰۲۰ گفت: استان آذربایجان غربی و شهر ارومیه مملو از نعمت‌های خدادای و عظیمی است، که متاسفانه برای مردم ناشناخته باقی مانده است.
حضرت پور تنوع قومیت، نژاد، زبان و مذهب را از مهمترین دلایل انتخاب ارومیه به عنوان مقصد گردشگری ۲۰۲۰ دانست و اضافه کرد: سال ۲۰۲۰ سال نشان دادن اتحاد وهمدلی مردم آدربایجان غربی خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون صنعت گردشگری یکی از صنعت‌های مدرن و نوپای جهان است ادامه داد: افزایش مدت اقامت گردشگران در استان و بالا بردن درآمد‌های گردشگری از مهمترین اهداف شهرداری ارومیه در بخش گردشگری است که می‌تواند با ورود و خروج هر گردشگری برای چند صد نفر شغل ایجاد شود.
شهردار ارومیه با اشاره به اهمیت انتخاب ارومیه به عنوان مقصد گردشگران ایرانی و خارجی در سال ۲۰۲۰ میلادی در رونق اقتصادی منطقه افزود: تکمیل زیر ساخت‌ها در بخش‌های گردشگری، حمل و نقل و کشاورزی در ۲ سال باقی مانده مهمترین اهداف شهرداری ارومیه خواهد بود.

انتهای پیام/ن. م
برچسب ها: حمل و نقل ، گردشگری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.