‍ رئیس هیئت دوچرخه سواری آذربایجان غربی از آمادگی کامل این استان برای برگزاری مسابقات کشوری دوچرخه سواری کریتریوم خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛محمدرضا اسدی ‍ رئیس هیئت دوچرخه سواری آذربایجان غربی  در جلسه هماهنگی تور ملی دوچرخه سواری جایزه بزرگ رشته کریتریوم که در استانداری آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: این مسابقات به صورت کشوری ساعت ۹ صبح، ۲۱ اردیبهشت ماه در ارومیه برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این رقابت‌ها برای نخستین بار در کشور برگزار می‌شود، تصریح کرد: هماهنگی لازم با دستگاه‌های اجرایی استان برای برگزاری هر چه بهتر مسابقات ملی دوچرخه سواری انجام گرفته و امروز دستگاه‌های اجرایی قول مساعد برای همکاری داده اند.
این مسئول با بیان اینکه این مسابقات زمینه معرفی هر چه بیشتر استان را سبب می‌شود، گفت: برگزاری موفق مسابقات ملی دوچرخه سواری جایزه بزرگ رشته کریتریوم زمینه میزبانی سایر رقابت‌های ملی و بین المللی را فراهم می‌آورد.
رئیس هیات دوچرخه سواری آذربایجان غربی در ادامه با بیان اینکه زنده نگه داشتن نام و یاد شهیدان مهدی و حمید باکری از دیگر موضوعات مورد توجه این مسابقات است، افزود: این رقابت‌ها در قالب بزرگداشت نام و یاد شهیدان حمید باکری و شهردار شهید مهدی باکری برگزار می‌شود.
این مسئول یادآور شد: به منظور آمادگی هر چه بیشتر و شناسایی نقاط ضعف و قدرت، چهاردهم اردیبهشت ماه با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی، به صورت نمادین و تمرینی یک دوره مسابقات دوچرخه سواری در مسیر تعیین شده، برگزار می‌شود.
اسدی ضمن تقدیر از همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد برگزاری مسابقات، به ویژه پلیس راهور و شهرداری ارومیه، گفت: شهرداری و پلیس راهور بیشترین همکاری را در برگزاری این مسابقات دارند.
اسدی از راه اندازی تور کشور‌های همجوار در آینده نزدیک خبر داد و افزود: جا دارد در این جلسه از مسئولان امر که تلاش قابل توجهی در راه اندازی این تور داشتند تقدیر شود.
رئیس هیات دوچرخه سواری آذربایجان غربی از حضور سه رکابزن استان در تیم ملی خبر داد و گفت: هیات دوچرخه سواری استان این افتخار را در کارنامه کاری خود دارد که مسعود خاکی از استان آذربایجان غربی به عنوان کاپیتان تیم ملی است.
اسدی ضمن تشکر از مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی و معاون ورزشی این اداره کل به جهت کمک و همراهی و همدلی با هیات دوچرخه سواری استان، تشکر کرد و گفت: در سایه این همراهی‌ها است که ارومیه توانسته میزبانی مسابقات ملی کریتریوم را عهده دار شود.
 ۲۱ اردیبهشت ماه برای نخستین بار در کشور، تور یک روزه مسابقات ملی دوچرخه سواری جایزه بزرگ در رشته کریتریوم به میزبانی هیات دوچرخه سواری آذربایجان غربی و در شهر ارومیه برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/ن.م

 برگزاری مسابقات دوچرخه سواری در آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.