سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نرم افزار مدیریت موسسات خیریه شهر ارومیه راه اندازی می‌شود

رئیس سازمان فن آوری اطلاعات شهرداری ارومیه از راه اندازی نرم افزار مدیریت موسسات خیریه شهر ارومیه تا پایان ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛یاسر اسدپور، رئیس سازمان فن آوری اطلاعات شهرداری ارومیه با اشاره به طراحی و تولید سامانه سخاوت با قابلیت مدیریت موسسات خیریه و امورات مربوطه به مددجویان، اجرایی این پروژه را مثبت ارزیابی نمود و گفت: برای نیل به هدف نهایی در خصوص شهر هوشمند نیاز به ایجاد سامانه‌های آنلاین و اینترنتی از ملزومات این امر می‌باشد که سازمان فناوری اطلاعات شهرداری ارومیه در این امر پیشتاز بوده و با طراحی نرم افزار‌های مختلف تحت وب توانسته است اقدامات مطلوبی را انجام دهد.

وی ادامه داد: ارائه خدمات مناسب به مددجویان و ساماندهی موسسات خیریه و صدور کد خیرخواهی را از عمده امکانات سامانه اینترنتی سخاوت می‌باشد.

اسدپور تصریح کرد: کد نویسی سامانه سخاوت بعد از دستور شهردار در دستور کار سازمان فناوری شهرداری قرار گرفت، که بعد از اتمام برنامه نویسی جهت بهره برداری لازم تا پایان ماه جاری در اختیار کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار خواهد گرفت.

وی افزود: از قابلیت‌های فاز اول این پروژه می‌توان به ثبت کلیه موسسات خیریه، صدور کد خیرخواهی به مددجویان و ایجاد بانک اطلاعاتی مددجویان و موسسات خیریه اشاره نمود.

انتهای پیام /ن.م

 

راه اندازی نرم افزار مدیریت موسسات خیریه شهر ارومیه 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.