سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چهاربند مطرح کرد؛

هویت ریشه دار معلمی در تاریخ دینی و ملی

رئیس مرکز منابع انسانی، برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات گفت: هویت معلمی در تاریخ دینی و ملی کشور ریشه دار است.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اسفندیار چهاربند رئیس مرکز منابع انسانی، برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات در نشست صمیمی وزیر آموزش و پرورش با نمایندگان معلمان که عصر امروز در مدرسه دارالفنون برگزار شد، اظهار کرد: امسال مصادف با یک صدمین سالگرد تاسیس دارالمعلمین است و پس از آن موسسات آموزشی مانند دانشگاه تهران تاسیس شد بنابراین این ادعا برای شغل معلمی با پیشینه‌ای قوی همراه است.

وی ادامه داد: هویت معلمی علاوه بر اینکه در آموزه های دینی ریشه دارد در تاریخ ملی ما هم پر افتخارترین قشر علمی و فرهنگی و پژوهشی کشور است.

رئیس مرکز منابع انسانی، برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه معلم ریشه توسعه کشور است، تصریح کرد: وقتی صحبت از تجلیل مقام معلم می‌شود موضوعی تشریفاتی نیست و مستند بر فعالیت های علمی و پژوهشی یک صد ساله است تا کشور را از خدمت خود بهره مند کنند.

چهاربند بیان کرد: سیاست های آموزش و پرورش گسترش و تعمیق تعامل بی واسطه با معلمان است تا آنچه در مدرسه می‌گذرد بی‌واسطه منتقل شود چرا که معلمان قشری صادق و فرهیخته هستند بنابراین بر عهده مسئولان ارشد دستگاه آموزش و پرورش است که خدمات گسترده تری برای این جایگاه شغلی داشته باشیم تا توسعه علوم و فنون را شاهد باشیم.

وی با اشاره به اینکه دارالمعلمین اولین میوه دارالفنون است، گفت: امیدواریم این رسم دیرینه تجلیل از معلمان و این حرفه ای گرانقدر تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/

نشست وزیر آموزش و پرورش با معلمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.