سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی نمایشگاه عکس خیریه حمایت از بیماران خاص در نگارخانه شهرداری سنندج

به مناسبت روز جهانی بیماران خاص نمایشگاه عکس خیریه با هدف حمایت از این بیماران در نگارخانه شهرداری برپا شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛به مناسبت روز جهانی بیماران خاص نمایشگاه عکس خیریه شامل شامل 45 عکس از آثار کامران بهرامی با هدف حمایت از این بیماران در نگارخانه شهرداری برپا شد.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج عصر امروز در مراسم آغاز به کار این نمایشگاه با بیان اینکه روز 18 اردیبهشت ماه بنام روز جهانی بیماری‌های خاص نام‌گذاری شده است، اظهار کرد: با هدف حمایت از بیماران خاص و ایجاد روحیه نشاط،  شادابی، دلگرمی و افزایش امید نمایشگاه خیریه در نگارخانه این شهرداری برپا شده است.

سرکوت نجفی بیان کرد: نمایشگاه عکس خیریه حمایت از بیماران خاص با محوریت بیماران خاص و مناظر طبیعی شامل 45 عکس از آثار کامران بهرامی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

وی اعلام کرد: این نمایشگاه از شانزدهم تا بیستم اردیبهشت ماه به مدت 5 روز در نگارخانه شهرداری سنندج در خیابان شهدا، جنب پارک شهدا پذیرای عموم شهروندان خواهد بود.

نجفی افزود: نمایشگاه عکس  خیریه  حمایت از بیماران خاص  هرروزه در دو نوبت صبح و بعداز ظهر از ساعت10 الی 13 و بعد از ظهر16 الی 19 جهت بازدید علاقمندان دایر است.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج تصریح کرد: تمام عواید و درآمد حاصل از فروش آثار نمایشگاه عکس خیریه صرف هزینه درمان بیماران خاص خواهد شد.

وی اذعان کرد: امید می رود هنرمندان، نهادهای مردمی و شهروندان با بازدید از این نمایشگاه و مشارکت در امور خیریه  موجبات دلگرمی و کمک به امورات بیماران خاص را فراهم نمایند.

انتهای پیام/ د م

نمایشگاه عکس خیریه حمایت از بیماران خاص در نگارخانه شهرداری سنندج برپا شد

برچسب ها: عکس هنری ، بیماری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.