سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسینی مطرح کرد؛

اهل تعامل هستم اما اهل معامله نیستم

نامزد تصدی شهرداری تهران با بیان اینکه اهل تعامل هستم اما اهل معامله نیستم، گفت: ما اجازه نداریم برای کاهش دردسرها از حق مردم به دیگران ببخشیم.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید محمود حسینی نامزد تصدی شهرداری تهران در پاسخ به سوالات اعضای شورای شهر اظهار کرد: تهران یک ابر شهر پایتخت است و بدون تعامل با مدیران ارشد نظام که در تهران هستند، هیچ مدیریت شهری نمی‌تواند موفق باشد و تعامل با این بخش‌ها یک اصل است و نباید نگاه غیر تعاملی داشته باشیم.

نامزد تصدی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه من اهل تعامل هستم، اما اهل معامله نیستم، گفت: علت این ادعا این است که ما اجازه نمی‌دهیم برای کاهش دردسرها از حق مردم به دیگران بخشیده شود.

وی با بیان اینکه می‌توان از رویکردهای جدید استفاده و بعد آن را صادر کرد، گفت: ما حزب را هم باید جزء لوازم دموکراسی بدانیم، زیرا کار حزب برنامه‌ دادن و آمادگی برای حل مسائل کشور است و فقط فعالیت در انتخابات نیست.

حسینی با تاکید بر اینکه ما به تحزب اعتقاد داریم و معتقدیم که احزاب می‌توانند خیلی به توسعه کشور کمک کنند، تصریح کرد: اگر حزب نباشد، باند‌های ثروت و قدرت حاکم می‌شوند.

وی افزود: ملاک برای انتصاب مدیران شایستگی آن‌ها است.

نامزد تصدی شهرداری تهران گفت: برای رسیدن به منابع پایدار باید فرصت‌های سرمایه‌گذاری را شناسایی کرد.

وی با بیان اینکه چاره حل معضل ترافیک در هوشمندسازی کاهش انگیزه سفر و تقویت حمل و نقل عمومی است، ادامه داد:‌ من در مورد انتصاب مدیران شهرداری به آنچه که در طول 8 ماه گذشته انجام شده اتفاق نظر دارم، اگرچه امکان دارد جابه‌جایی حداقلی هم صورت بگیرد.

نامزد تصدی شهرداری تهران در پایان در خصوص وضعیت آب تهران گفت: برای حل این مشکل باید باز چرخانی آب را لحاظ و کاشت گیاهان کم مصرف را ترویج کنیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.