سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص ۴۰۰ میلیارد ریال به بیمارستان امام حسین (ع) تربت حیدریه

وزیر بهداشت گفت: ۴۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات سفر هیئت دولت به استان برای تکمیل و راه اندازی بیمارستان امام حسین (ع) تربت حیدریه در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛سید حسن قاضی زاده هاشمی افزود: البته این بدان معناست که ارائه تخصیص و تامین و جذب اعتبار روند خوبی را طی کند و در این صورت چنانچه پیمانکار تکلیف خود را انجام دهد و ناظر اعتبار را به موقع برساند این پروژه در سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

وی با اشاره به مشکل بیمه‌ها گفت: در آمد و هزینه‌ها در بیمه‌ها همخواتی ندارند و بخشی از این مشکل به سوء مدیریت طرفین برمی گردد و بخشی دیگر متوجه قانونگذار و دولت است که تلاش می‌کنیم با الکترونیکی کردن خدمات درآمد و هزینه‌ها را کنترل کنیم تا بیمه‌ها دچار مشکل نشوند.

وزیر بهداشت افزود:برای حاشیه شهر‌ها به ازای هر ۲۵۰۰ نفر یک مراقب بعنوان خرید خدمت در این مراکز فعالیت می‌کنند که اکنون ۵۰ هزار نفر نیرو با این عضویت مشعول به فعالیتند و اگر کار خود را متعهدانه و صحیح انجام دهند به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

وی با بیان اینکه ۱۱۰ هزار نیروی قراردادی در بدنه وزارت بهداشت فعالیت دارندگفت: اگر هر کدام بعنوان نیروی رسمی استخدام شوند باری از دوش ما برداشته می‌شود، زیرا پرداخت حقوق این افراد از محل منابع وزارتخانه است و در صورت تبدیل عضویت از خزانه حقوق دریافت خواهند کرد.

قاضی زاده همچنین در سفر یک روزه خود به تربت حیدریه ۲۶ پروژه عمرانی حوزه سلامت را افتتاح و از پروژه‌های در حال احداث حوزه سلامت در شهرستان‌های تربت حیدریه و زاوه بازدید کرد.

انتها پیام//ح. ص
 

نشست خبری وزیر بهداشت در تربت حیدریه

 
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.