سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشنواره ملی حرکت در دانشگاه ایلام آغاز به کار کرد

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ایلام گفت: هشتمین دوره جشنواره و نمایشگاه درون دانشگاهی حرکت ویژه انجمن‌های علمی دانشجویی در دانشگاه ایلام آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; محمدرضا شیرخانی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ایلام در حاشیه آغاز بکار جشنواره ملی حرکت بیان کرد: در این جشنواره ۳۸ انجمن علمی دانشجویی دانشگاه ایلام دستاورد‌های خود در ۲ بخش نمایشگاهی و کتبی در زمینه‌های علمی، آموزشی، پژوهشی و فناوری را به نمایش گذاشته‌اند.

وی اظهارکرد: جشنواره حرکت هر سال در ۲ سطح دانشگاهی و ملی برگزار می‌شود و دارای ۲ بخش است که در بخش اول فعالیت انجمن‌های علمی در زمینه‌های آموزشی و ترویجی، تالیف کتاب، اختراع و کارآفرینی مورد داوری قرار گرفته و برگزیدگان به جشنواره ملی راه می‌یابند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ایلام ادامه داد: بخش اول این جشنواره با داوری فعالیت انجمن‌های علمی دانشجویی در محور‌های ۱۰ گانه برگزار می‌شود و برگزیدگان به مرحله ملی جشنواره راه می‌یابند.

شیرخانی اضافه کرد: بخش دوم جشنواره نیز شامل برگزاری نمایشگاه است و انجمن‌های علمی دستاورد‌های یکساله خود را در معرض دید بازدید کنندگان قرار می‌دهند.

وی افزود: غرفه‌های برتر توسط کمیته حمایت از انجمن‌های علمی بر اساس شاخص‌هایی از جمله شیوه غرفه داری، تبلیغات و ارائه مطالب به بازدید کنندگان انتخاب می‌شوند. سال گذشته در دهمین نمایشگاه ملی و نخستین نمایشگاه بین المللی حرکت که در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد ۲ نفر از دانشجویان این دانشگاه موفق به کسب مقام شدند.

انتهای پیام/ د

آغاز جشنواره ملی حرکت در دانشگاه ایلام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.