سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باید به اقتصاد مقاومتی اعتقاد داشته باشیم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا گفت:باید به اقتصاد مقاومتی اعتقاد داشته باشیم و خوب اجرا و آن را مدیریت کنیم و باید با مدیریت جهادی این کار را پیش ببریم.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،جواد داستانی شامگاه یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان به مناسبت سالروز بسیج سازندگی، اظهار کرد: بسیج سازندگی در سال 1379 به دستور مقام معظم رهبری با رویکرد کمک به توسعه، عمران، آبادانی، تأمین عدالت اجتماعی، ایجاد رفاه و زدودن غبار محرومیت در کشور تشکیل شد.

وی با بیان این‌که بسیج سازندگی در تمامی بخش‌ها در حال فعالیت است، افزود: بسیج سازندگی در بخش‌های بهداشت و ایجاد اشتغال، تامین نیازهای اولیه خانواده، محیط زیست و کشاورزی و اقتصاد مقاومتی ورود پیدا کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا با اشاره به این‌که هدف بسیج سازندگی شناسایی معضل و ایجاد راهکار برای آن و حل آن موضوع با همکاری مردم است، گفت: اقتصاد مقاومتی یکی از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب بوده که سال‌ها تکرار شده است.

وی با بیان این‌که تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصاد مقاومتی است، بیان داشت: باید به اقتصاد مقاومتی اعتقاد داشته باشیم و خوب اجرا و آن را مدیریت کنیم و باید با مدیریت جهادی این کار را پیش ببریم.

داستانی با بیان این‌که تا کنون بیش از 21 میلیارد ریال تسهیلات در اختیار متقاضیان قرار گرفته که منجر به ایجاد 195 عرصه و اشتغال 250 نفر شده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر این قرارگاه با تمام توان و ظرفیت های موجود در خدمت همشهریان است تا بتوانیم بیکاری را در شهرضا کاهش دهیم.

وی با اشاره به گستره فعالیت‌های قرارگاه بسیج سازندگی، اذعان داشت: فعالیت‌های این قرارگاه بسیار گسترده است فعالیت‌های فرهنگی تا ایجاد اشتغال و محرومیت بخشی از این فعالیت‌ها است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا با اشاره به سازماندهی و اعزام گروه‌های جهادی اعم از بسیجیان خواهر و برادر به مناطق محروم شهرستان جهت اجرای فعالیت های عمرانی و فرهنگی، آموزشی بهداشت و درمان و مشاوره به صورت رایگان، اظهار کرد: دوره‌های آموزشی اقتصاد مقاومتی با استفاده از اساتید مجرب به عموم مردم که در سطح پایگاه‌های بسیج و مساجد شهر برگزار می شود و مردم می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌های بسیج از این ظرفیت موجود استفاده کنند.

وی با اشاره به برگزاری همایش کارآفرینی و اشتغال در گیاهان دارویی و معطر با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و اداره جهاد کشاورزی، گفت: این همایش با رویکرد تغییر الگوی کشت با توجه به کم شدن منابع آب زیرزمینی که در جهت کمک به وضعیت کشاورزی شهرستان انجام شد.

داستانی با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های فصلی با هدف معرفی محصولات اقتصاد مقاومتی در شهرستان شهرضا، عنوان کرد: شهرستان شهرضا در سال 95 شعار حمایت از کالای ایرانی را با برگزاری این نمایشگاه تحقق بخشید.

وی با اشاره به این‌که این نمایشگاه برای نخستین بار با عنوان «666» که نخستین رقم از بارکد محصولات ساخت ایران است در شهرستان برگزار شد، افزود: در این نمایشگاه 38 فعال اقتصادی در عرصه‌های مختلف اقتصاد مقاومتی شرکت کردند.

 

انتهای پیام/م

 

اعطای 21 میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در شهرضا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.