سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوکسور کرمانی نایب قهرمان مسابقات امیدهای کشور

علی زنگی آبادی، بوکسور شایسته ی کرمانی با کسب مقام نایب قهرمانی رقابت های امیدهای کشور در وزن ۶۹ کیلوگرم، به اردوی تیم ملی راه یافت.

رضا حسن نژاد، رییس هیئت بوکس استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: مسابقات بوکس قهرمانی امیدهای کشور که بمدت ۴ شب در قم جریان داشت، با شناخت نفرات برتر به کار خود پایان یافت.

وی افزود: در پایان این رقابت ها، در وزن ۶۹ کیلوگرم، علی زنگی آبادی از کرمان بر سکوی دوم ایستاد و عنوان نایب قهرمانی رقابت ها را از آن خود کرد.

زنگی آبادی به جزئیات و روند نایب قهرمانی، علی زنگی آبادی، بوکسور کرمانی اشاره و تصریح کرد: این ورزشکار در بازی اول با مشت زنی از کرمانشاه پا به گارد شد.

وی یادآور شد: در بازی دوم با چهارمحال و بختیاری با  ناک اوتی از سد این حریف گذشت، در بازی سوم با بوکسوری از زنجان مبارزه کرد و در بازی چهارم در نبردی تنگاتنگ و نفس گیر حریف تهرانی را از پای درآورد.

حسن نژاد افزود: در بازی فینال در مواجه با علی مرادی سپهر، مشت زنی از قم، شهر میزبان رودرو شد و به گفته ی حاضران، برنده ی این مسابقه هم مشت زن خوش استیل کرمانی بود اما در جمع امتیازات در کمال ناباوری برتری را به میزبان دادند.

وی تصریح کرد: در نهایت علی زنگی آبادی، این بوکسور شایسته ی کرمانی پس از کسب عنوان نایب قهرمانی به اردوی تیم ملی راه یافت.

انتهای پیام/ب

مشت زن کرمانی بر سکوی دوم رقابت های امیدهای کشور

برچسب ها: اخبار ورزشی ، بوکس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.